Aantal berichten : 62 Leeftijd : 32 Woonplaats : Zweinstein Registration date : 14-02-08
Onderwerp: Leraren Aanmeld Topic: do feb 14, 2008 7:09 pm
Er worden uiteraad nog leraren gezocht! Hieronder een lijstje van de vakken die vrij zijn of al een leraar hebben:
Spreuken & Bezweringen: Filius Banning Geschiedenis van de Toverkunst: Tiss Verweer tegen de Zwarte Kunsten: Waarzeggerij: Voorspellend Rekenen: Dreuzelkunde: Kruidenkunde: Pomona Stronk Gedaanteverwisseling: Minerva Anderling Verzorging van Fabeldieren: Hagrid Leer der Oude Runen: Toverdranken: Severus Snape
Naam: Leeftijd: Vak: Waarom: Ervaring met dat vak:
Laatst aangepast door Albus Perkamentus op ma feb 25, 2008 12:37 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Filius Banning Afdelingshoofd Ravenklauw
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 30 Woonplaats : zweinstein Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Leraren Aanmeld Topic: za feb 16, 2008 12:48 pm
Naam: laura/Filius Banning Leeftijd: 14 Vak: spreuken & bezweringen Waarom: Het lijkt me een leuk en interesant vak. Ervaring met dat vak: nee, maar ik wil graag ervaringen opdoen met lesgeven. Ook heb ik gezien op andere forums hoe het gaat.
Gefeliciteert, je bent aangenomen als Leraar S&B.
Laatst aangepast door Filius Banning op vr okt 17, 2008 1:24 am; in totaal 2 keer bewerkt
Hagrid Leraar Verzorging van Fabeldieren
Aantal berichten : 98 Leeftijd : 30 Woonplaats : Myn huttje op het terrein Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Leraren Aanmeld Topic: za feb 16, 2008 3:49 pm
Naam: Hagrid Leeftijd: 13 Vak: verzorging van fabeldieren Waarom: omdat ik dan ook praktijk kan gaan doen en dat leuk is Ervaring met dat vak redelijk
Aangenomen als leraar!
Roko Stronk Afdelingshoofd Huffelpuff
Aantal berichten : 30 Registration date : 19-02-08
Onderwerp: Re: Leraren Aanmeld Topic: di feb 19, 2008 7:14 pm
Naam:Stronk Leeftijd: 15 Vak: kruidekunden Waarom: Ik weet veel af van kruiden Ervaring met dat vak: wat veel (niet om op de schebben hoor )
Begin maar met de lessen!
Ties Prello 1e jaars
Aantal berichten : 10 Registration date : 25-02-08
Onderwerp: Re: Leraren Aanmeld Topic: di feb 26, 2008 12:47 pm
Vraagje: moet je deze lessen zelf verzinnen, of moet dit ook echt, in HP voorkomen?
Albus Perkamentus Schoolhoofd Zweinstein
Aantal berichten : 62 Leeftijd : 32 Woonplaats : Zweinstein Registration date : 14-02-08
Onderwerp: Re: Leraren Aanmeld Topic: wo feb 27, 2008 9:44 pm
Je mag ze uiteraad zelf verzinnen.
Knijster 1e jaars
Aantal berichten : 57 Leeftijd : 30 Woonplaats : Grimboudplein 12 Registration date : 07-03-08
Naam: Knijster Leeftijd: 14 Vak: Geschiedenis van de Toverkunst Waarom: daar weet ik heel veel vanaf, omdat ik zo lang bij de familie Zwarts heb gewerkt, en nu ook in Zweinstein
Ervaring met dat vak: zie boven ^^
Laatst aangepast door Knijster op zo maa 09, 2008 9:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
Albus Perkamentus Schoolhoofd Zweinstein
Onderwerp: Re: Leraren Aanmeld Topic: za maa 08, 2008 9:56 pm
Liever het lijstje in te vullen
esther griffel 1e jaars
Aantal berichten : 29 Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Leraren Aanmeld Topic: wo maa 26, 2008 3:38 pm
Naam: Esther Leeftijd: 11, bijna 12 Vak: Verweer tegen Zwarte Kunsten Waarom: Omdat ik vind dat dat een heel belangrijk vak is Ervaring met dat vak: Niks, maar ik wil het wel met deze baan
Je bent aangenomen
Tiss 1e jaars
Aantal berichten : 2 Leeftijd : 32 Woonplaats : Hogwarts of Seymaz straat Registration date : 19-08-08
Naam:Tiss Leeftijd:16 Vak:Geschiedenis van de Toverkunst Waarom: omdat ik daar al vrij veel van weet en omdat het erg belangrijk is. Ervaring met dat vak:niet lesgegeven, maar ik weet er heel veel vanaf