Aantal berichten : 38 Leeftijd : 35 Registration date : 19-02-08
Onderwerp: Sindra's Kippenhok di feb 19, 2008 11:09 pm
Sindra's Kippenhok bestaat sinds oudsher uit drie onderdelen: Het hoofdgebouw (voor de bestellingen), Het scharrelveld (voor de digu-creaties) en De Eierbroednesten (voor non-digi creaties)
Dit Topic zal waarschijnlijk een combinatie worden van alledrie deze afdelingen. Je zult zowel Digitale als non-digitale creaties vinden. Daarnaast is het mogelijk om bestellingen op te geven. (Ik wil zelfs proberen non-digitale bestellingen de behandelen. Afhankelijk van het verzoek zal ik het uitvoeren of niet) Ik wil echter wel vermelden dat ik geen garantie geef dat ik de bestelling uiteindelijk daadwerkelijk uitvoer. Als het mij niet uitkomt, dan maak ik het niet. Ik zal echter altijd proberen tijd te vinden.
Mocht men iets willen bestellen, gelieve onderstaand lijstje in te vullen: Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] Wat: [onderwerp, personages] Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin]
Dan wat voorbeeldjes [Ik kon helaas geen echte HP voorbeeldjes vinden]:
Signatures
[momenteel valt hij op dit forum te zien in combinatie met een Avatar (deze), deze heb ik niet zelf gemaakt. Vandaar dat deze niet als een Combinatie staat aangegeven]
Combinatie
Dit is een kleine greep uit mijn collectie. Hij reikt echter veel verder dan ik momenteel kan laten zien. Mogelijk zal ik later nog meer oud werk plaatsen. Ik heb als het goed is nog heel wat HP, LotR & andere onderwerpen liggen.
Met mijn non-digi creaties kom ik later denk nog wel even langs, maar voor mensen die een beeld willen hebben. Dit gebeurd er als ik serieus iets ga natekenen:
En iets minder serieus:
Deze is eigenlijk nog niet af
Ik hoor jullie reacties wel
Wat er gebeurd als ik serieus zelf iets ga tekenen komt later wel, die heb ik nu niet bij de hand. Mensen die er nieuwsgierig zijn naar ander non-digi werk van mij verwijs ik momenteel door naar http://sindraa.deviantart.com
Laatst aangepast door Sindra op di feb 19, 2008 11:13 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Hagrid Leraar Verzorging van Fabeldieren
Aantal berichten : 98 Leeftijd : 30 Woonplaats : Myn huttje op het terrein Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Sindra's Kippenhok wo feb 20, 2008 4:01 pm
Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] avatar Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] zo groot dat ik hem als plaatje naast de tekst kan gebruiken Wat: [onderwerp, personages] Hagrid Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] Bovenaan Hagrid. En onder aan als het mogelijk is een grappige passende tekst
Sindra 1e jaars
Onderwerp: Re: Sindra's Kippenhok do feb 21, 2008 3:59 pm
Citaat :
Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] avatar Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] zo groot dat ik hem als plaatje naast de tekst kan gebruiken Wat: [onderwerp, personages] Hagrid Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] Bovenaan Hagrid. En onder aan als het mogelijk is een grappige passende tekst
Bij deze geef ik het antwoord op de bestelling... alsjeblieft
Graag op je computer opslaan en dan opnieuw uploaden voor gebruik
Daarbij nog even een mededeling. In dit topic zal ik uiteindelijk waarschijnlijk talloze Avatars, Signatures en ander werk plaatsen. Ik vind het vaak niet erg als mensen iets van mij gebruiken, maar ik zou het wel fijn vinden als dit even wordt gemeld. Bedankt.
Nog andere nieuwe tekeningetjes:
Ik heb nog even gekeken naar mijn collectie Harry Potter werkjes, deze is echter niet zo bijzonder als ik had gedacht. Vandaar dat ik de upload daarvan nog even uitstel tot ik meer tijd heb.
Tot de Volgende keer!
Minerva Anderling Schoolhoofd Zweinstein
Aantal berichten : 45 Leeftijd : 30 Woonplaats : Best Registration date : 14-02-08
Onderwerp: Re: Sindra's Kippenhok do feb 21, 2008 6:35 pm
Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] Combi Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] 468-150 mag ook minder Wat: [onderwerp, personages] Kan het ook suprise ^^ Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] Vezin maar
Aantal berichten : 98 Leeftijd : 30 Woonplaats : Myn huttje op het terrein Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Sindra's Kippenhok do feb 21, 2008 9:17 pm
Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] kan je ook een bureau achter grond? Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] bureau achtergrond grote Wat: [onderwerp, personages] De leraren van Zweinstein Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] In het midden: de leraren van zweinstein
Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] combi Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] maakt niet uit Wat: [onderwerp, personages] De wemels op vakantie Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] niks
Sindra 1e jaars
Onderwerp: Re: Sindra's Kippenhok do feb 21, 2008 9:29 pm
Citaat :
Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] Combi Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] 468-150 mag ook minder Wat: [onderwerp, personages] Kan het ook suprise ^^ Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] Vezin maar
Het is mogelijk om voor een surprise te kiezen. Dan verzin ik zelf wat. Het maakt het mij alleen wel moeilijker.
Citaat :
Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] kan je ook een bureau achter grond? Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] bureau achtergrond grote Wat: [onderwerp, personages] De leraren van Zweinstein Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] In het midden: de leraren van zweinstein
Ik zal proberen een Wallpaper in elkaar te knutselen. Ik heb dan echter wel de grote van jou beeldscherm nodig wil je dat hij goed past. Standaard maten zijn.
800x600 1024x786 1280x786 1280x800
Kijk anders even bij je instellingen welke maat je nodig hebt.
Onderwerp: Re: Sindra's Kippenhok do feb 21, 2008 9:30 pm
doe maar de kleinste
Sindra 1e jaars
Onderwerp: Re: Sindra's Kippenhok do feb 21, 2008 10:37 pm
Citaat :
doe maar de kleinste
Oké, ik zal er binnenkort eens naar kijken.
Citaat :
Hier is de surprise!
Graag opslaan op eigen computer en daarna opnieuw uploaden
Citaat :
Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] combi Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] maakt niet uit Wat: [onderwerp, personages] De wemels op vakantie Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] niks
En de Wemels!
Graag opslaan op eigen computer en daarna opnieuw uploaden
Sindra 1e jaars
Onderwerp: Re: Sindra's Kippenhok ma maa 03, 2008 10:56 pm
Citaat :
Het spijt me, maar vanwege verschillende omstandigheden ben ik niet in staat om deze bestelling af te ronden. Volgende keer beter.
Sindra 1e jaars
Onderwerp: Re: Sindra's Kippenhok zo maa 16, 2008 9:37 pm
Nieuwe tekeningen:
Voor een grotere versie zul je naar m'n Deviantart moeten ~Ik heb een soort van geprobeerd om mezelf in mangastijl te tekenen. Ik twijfel echter nog steeds of ik hem wel of niet gelukt vind. Hoogstwaarschijnlijk vind ik de Chibi mi's leuker. (Al lijken ze eigenlijk nog minder dan deze) ~
Tweemaal Chibi-mi - Ze zijn wel schattig toch?
[Bleach] Byakuya-scribble - Heb ik ooit ergens op school gemaakt toen ik me uiterst verveelde
[The Prince of Tennis] v.l.n.r. Kikumaru Eiji, Oishi Syuichiro & Fuji Syusuke - Iets hogere kwaliteit scribbles uit mijn tekenblok. Daarom gelden ze eigenlijk als volwaardige tekeningen. Ook allemaal Chibi's. Gemaakt in mijn tussenuren op 10 en 11 maart 2008.
Als mensen interesse hebben in mijn andere schoolscribbles in mijn schriften, dan moet het even gezegd worden. Dan wil ik nog wel de moeite doen om ze allemaal te uploaden.
Dat is het voor nu!
Sindra 1e jaars
Onderwerp: Re: Sindra's Kippenhok do maa 27, 2008 5:39 pm
Niet erg veel reacties, maar zolang mensen geen bezwaar maken post ik hier gewoon vrolijk verder
De afgelopen dagen ben ik weer even bezig geweest. Er valt namelijk erg weinig te doen met Pasen als je een Toetsweek hebt. (Leren is namelijk niet echt... aantrekkelijk)
Deze tekening ben ik eigenlijk al heel erg lang mee bezig en heb ik verder eigenlijk niets aan gedaan met Pasen:
Hij is nog niet helemaal af, maar wel bijna. Enige persoon die momenteel nog mist is Fuji. Als die er eenmaal met lijntjes opstaat ga ik nog kijken of ik toch voor grijstonen ga zorgen. Voorlopig heeft deze tekening me in ieder gaval tussen 26 februari 2008 en 8 maart 2008 ongeveer 3 uur en 50 minuten gekost. Hoogstwaarschijnlijkschijnlijk zal daar nog een minuutje of 30 bijkomen om Fuji erbij te tekenen.
Een andere tekening waar ik wel aan begonnen ben met Pasen:
En de eerdere stadia:
en
Deze is opnieuw op A3 formaat (net als de vorige overigens) en speciaal voor mijn zusje bedoeld. Ze heeft eigenlijk geen flauw idee wie het is, maar ze vindt hem niettemin superlief. (Tenminste, als ie z'n petje opheeft ) Ik heb geen flauw idee hoeveel tijd ik hieraan besteeds heb. Alleen de grijspotloodlijnen hebben me geloof rond de 2 uur gekost. Lineart en kleuren waarschijnlijk ongeveer dezelfde tijd.
Dan had ik verder nog een paar tekeningen die ik wilde laten zien, maar mijn scanner weigert voorlopig nog even dienst. Ik vraag u geduld daarom