Welkom in mijn gezellige winkel waar je de mooiste en passendste gewaden kunt kopen voor alle gelegenheden. Vind je niet iets naar je zin? Vraag het mij gerust en ik zorg zo snel mogelijk voor een gewaad naar je zin. Vrouwen1 - Moet je naar een huwelijk of een verlovingsfeest? Dan is één van deze drie jurken misschien wel iets voor jou
2 - Meer een rozige kleur en iets gewaagder? Bekijk deze dan eens;
3 - Ben je meer voor zwart? Dan deze misschien;
4 - Of misschien is één van deze wel geschikt voor jou;
5 - Misschien vind je tussen deze hier je droomjurk;
6 - Wellicht is misschien één van deze cocktail jurkjes meer iets voor u;
De collectie van deze week bestaat dus uit deze jurken. Vind je niets naar keuze, plaats een advertentie en dan zoek ik voor jou de geschikte jurk
Dan volgt nu de prijslijst;
- Bij puntje 1 kunt u 3 jurken bezichtigen. Wanneer u 1 van deze drie wilt kopen, zult u 30 Galjoenen moeten neertellen op mijn nederige toonbank
- Puntje 2 laat u ook een prachtige jurk zien. De jurk is prima te wassen en goed handelbaar. Deze kost maar een miezerige 15 Galjoenen
- Dan zijn we bij het derde puntje aanbelandt; Deze jurk is voor vele gelegenheden geschikt en kunt u ook in meerdere kleuren verkrijgen, wilt u deze in uw kleerkast krijgen, dan zult u daar 20 Galjoenen voor moeten opofferen.
- Deze vier jurken zijn perfect voor een feestje wat tot een gat in de nacht duurt. Je zult waarschijnlijk alle aandacht stelen door in één van deze prachtige jurken te verschijnen. Deze kost maar 25 Galjoentjes
- Dan zijn we aanbelandt bij de droomjurken van elk meisje en iedere vrouw. Hier kun je toch wel 25 Galjoenen voor sparen?
- En dan de verrukkelijke cocktailjurken ... In deze schitterende stukjes stof zul je hoogstwaarschijnlijk vele ogen op je gericht voelen en maar voor een prijsje van 20 Galjoenen
Ik zou zeggen, koop er op los !!!
MannenHemden1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Truien en Sweaters 1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Polo's en T-shirts 1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Broeken (Vrijetijd / Feesten)1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Voor ieder wat wils dus, maar nu komen de prijzen
Voor de hemden is het mooie prijsje van zo'n 15 Galjoenen opgemaakt.
De truien en Sweaters kosten maar zo'n 20 Galjoenen ...
De polo's en T-shirt kosten net zoals de hemden 15 Galjoenen.
En voor de broeken is het een prijsje van 20 Galjoenen
Wil je iets van deze prachtige kledij kopen? Geef gewoon de soort op bv; Hemden, met het nummer
En je kunt dit idem kopen
De collectie schoenen komt er voor vrouwen en mannen zo snel mogelijk aan
Hagrid