Aantal berichten : 62 Leeftijd : 32 Woonplaats : Zweinstein Registration date : 14-02-08
Onderwerp: Zin na Zin vr feb 15, 2008 11:00 am
Bij deze spel moet je met elkaar een verhaal gaan maken, bijvoorbeeld:
Citaat :
Jaap: Harry Potter rekte zich uit en stond op. Jan: Maar opeens kwam Hedwig binnen gevlogen.
Harry Potter zat in de trein op weg naar Zweinstein.
Severus Snape Afdelingshoofd Zwadderich
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 30 Woonplaats : Weverseind Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin vr feb 15, 2008 11:16 am
Harry Potter zat in de trein op weg naar Zweinstein. Maar opeens kwam hij Draco Malfoy tegen.
esther griffel 1e jaars
Aantal berichten : 29 Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin vr feb 15, 2008 6:11 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco
Filius Banning Afdelingshoofd Ravenklauw
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 30 Woonplaats : zweinstein Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin vr feb 15, 2008 8:17 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry
Albus Perkamentus Schoolhoofd Zweinstein
Aantal berichten : 62 Leeftijd : 32 Woonplaats : Zweinstein Registration date : 14-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin vr feb 15, 2008 10:40 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend.
Hagrid Leraar Verzorging van Fabeldieren
Aantal berichten : 98 Leeftijd : 30 Woonplaats : Myn huttje op het terrein Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin za feb 16, 2008 3:58 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. Dan zoen ik je zei draco
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 30 Woonplaats : Weverseind Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin za feb 16, 2008 5:58 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer.
fred Moderator Fred & George
Aantal berichten : 75 Woonplaats : Het huis van de Wemels Registration date : 16-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin za feb 16, 2008 6:00 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 30 Woonplaats : zweinstein Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin za feb 16, 2008 9:25 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. Helaas voor jou malfidus kan ik me beschermen tegen dementors zei Harry
Aantal berichten : 98 Leeftijd : 30 Woonplaats : Myn huttje op het terrein Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin za feb 16, 2008 9:29 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. Helaas voor jou malfidus kan ik me beschermen tegen dementors zei Harry Want daar heb ik ron voor
Minerva Anderling Schoolhoofd Zweinstein
Aantal berichten : 45 Leeftijd : 30 Woonplaats : Best Registration date : 14-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin za feb 16, 2008 10:40 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. 'Helaas voor jou Malfidus kan ik me beschermen tegen dementors' zei Harry 'Want daar heb ik Ron voor.' 'Ik heb daar Korzel en Kwast voor, de sukkels!'
Albus Perkamentus Schoolhoofd Zweinstein
Onderwerp: Re: Zin na Zin zo feb 17, 2008 4:37 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. 'Helaas voor jou Malfidus kan ik me beschermen tegen dementors' zei Harry 'Want daar heb ik Ron voor.' 'Ik heb daar Korzel en Kwast voor, de sukkels!' 'Ik heb lekker een meisje! Genaamt Hermelien, waar je vrienden op verlieft zijn, niet waar?' zei Harry lachend.
Roko Stronk Afdelingshoofd Huffelpuff
Aantal berichten : 30 Registration date : 19-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin di feb 19, 2008 6:14 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. 'Helaas voor jou Malfidus kan ik me beschermen tegen dementors' zei Harry 'Want daar heb ik Ron voor.' 'Ik heb daar Korzel en Kwast voor, de sukkels!' 'Ik heb lekker een meisje! Genaamt Hermelien, waar je vrienden op verlieft zijn, niet waar?' zei Harry lachend. Nee Harry ze zijn er hard op verlieft.zei harry
Onderwerp: Re: Zin na Zin di feb 19, 2008 8:32 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. 'Helaas voor jou Malfidus kan ik me beschermen tegen dementors' zei Harry 'Want daar heb ik Ron voor.' 'Ik heb daar Korzel en Kwast voor, de sukkels!' 'Ik heb lekker een meisje! Genaamt Hermelien, waar je vrienden op verlieft zijn, niet waar?' zei Harry lachend. Nee Harry ze zijn er hard op verlieft.zei harry Draco begon te huilen
Onderwerp: Re: Zin na Zin wo feb 20, 2008 3:21 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. 'Helaas voor jou Malfidus kan ik me beschermen tegen dementors' zei Harry 'Want daar heb ik Ron voor.' 'Ik heb daar Korzel en Kwast voor, de sukkels!' 'Ik heb lekker een meisje! Genaamt Hermelien, waar je vrienden op verlieft zijn, niet waar?' zei Harry lachend. Nee Harry ze zijn er hard op verlieft.zei harry Draco begon te huilen. Harry kreeg medelijden met hem en ging hem troosten.
Edit: Je mag maar 2 keer per pagina posten!
Laatst aangepast door Albus Perkamentus op wo feb 20, 2008 3:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Sindra 1e jaars
Aantal berichten : 38 Leeftijd : 35 Registration date : 19-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin wo feb 20, 2008 4:24 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. 'Helaas voor jou Malfidus kan ik me beschermen tegen dementors' zei Harry 'Want daar heb ik Ron voor.' 'Ik heb daar Korzel en Kwast voor, de sukkels!' 'Ik heb lekker een meisje! Genaamt Hermelien, waar je vrienden op verlieft zijn, niet waar?' zei Harry lachend. Nee Harry ze zijn er hard op verlieft.zei harry Draco begon te huilen. Harry kreeg medelijden met hem en ging hem troosten. Uit zijn tas haalde hij een roze teddybeer en gaf deze aan Draco.
Onderwerp: Re: Zin na Zin wo feb 20, 2008 4:28 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. 'Helaas voor jou Malfidus kan ik me beschermen tegen dementors' zei Harry 'Want daar heb ik Ron voor.' 'Ik heb daar Korzel en Kwast voor, de sukkels!' 'Ik heb lekker een meisje! Genaamt Hermelien, waar je vrienden op verlieft zijn, niet waar?' zei Harry lachend. Nee Harry ze zijn er hard op verlieft.zei harry Draco begon te huilen. Harry kreeg medelijden met hem en ging hem troosten. Uit zijn tas haalde hij een roze teddybeer en gaf deze aan Draco. Draco snoot zijn neus in korzels mouw en zij dankje
Onderwerp: Re: Zin na Zin wo feb 20, 2008 10:26 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. 'Helaas voor jou Malfidus kan ik me beschermen tegen dementors' zei Harry 'Want daar heb ik Ron voor.' 'Ik heb daar Korzel en Kwast voor, de sukkels!' 'Ik heb lekker een meisje! Genaamt Hermelien, waar je vrienden op verlieft zijn, niet waar?' zei Harry lachend. Nee Harry ze zijn er hard op verlieft.zei harry Draco begon te huilen. Harry kreeg medelijden met hem en ging hem troosten. Uit zijn tas haalde hij een roze teddybeer en gaf deze aan Draco. Draco snoot zijn neus in korzels mouw en zij dankje. Korzel keek toen heel smerig en riep: 'Draco, jij goorlap, ik ga weg hier en kom nooit meer terug.'
Onderwerp: Re: Zin na Zin wo feb 20, 2008 10:37 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. 'Helaas voor jou Malfidus kan ik me beschermen tegen dementors' zei Harry 'Want daar heb ik Ron voor.' 'Ik heb daar Korzel en Kwast voor, de sukkels!' 'Ik heb lekker een meisje! Genaamt Hermelien, waar je vrienden op verlieft zijn, niet waar?' zei Harry lachend. Nee Harry ze zijn er hard op verlieft.zei harry Draco begon te huilen. Harry kreeg medelijden met hem en ging hem troosten. Uit zijn tas haalde hij een roze teddybeer en gaf deze aan Draco. Draco snoot zijn neus in korzels mouw en zij dankje. Korzel keek toen heel smerig en riep: 'Draco, jij goorlap, ik ga weg hier en kom nooit meer terug.' Draco begon toen heel hard te lachen.
AshleyPotter 2e jaars
Aantal berichten : 110 Leeftijd : 28 Woonplaats : In Mijn Bed Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin za feb 23, 2008 2:45 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. 'Helaas voor jou Malfidus kan ik me beschermen tegen dementors' zei Harry 'Want daar heb ik Ron voor.' 'Ik heb daar Korzel en Kwast voor, de sukkels!' 'Ik heb lekker een meisje! Genaamt Hermelien, waar je vrienden op verlieft zijn, niet waar?' zei Harry lachend. Nee Harry ze zijn er hard op verlieft.zei harry Draco begon te huilen. Harry kreeg medelijden met hem en ging hem troosten. Uit zijn tas haalde hij een roze teddybeer en gaf deze aan Draco. Draco snoot zijn neus in korzels mouw en zij dankje. Korzel keek toen heel smerig en riep: 'Draco, jij goorlap, ik ga weg hier en kom nooit meer terug.' Draco begon toen heel hard te lachen. En opeens kuste hij Harry. En hij zei:Ik ben homo Harry!!
Roko Stronk Afdelingshoofd Huffelpuff
Aantal berichten : 30 Registration date : 19-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin za feb 23, 2008 4:27 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. 'Helaas voor jou Malfidus kan ik me beschermen tegen dementors' zei Harry 'Want daar heb ik Ron voor.' 'Ik heb daar Korzel en Kwast voor, de sukkels!' 'Ik heb lekker een meisje! Genaamt Hermelien, waar je vrienden op verlieft zijn, niet waar?' zei Harry lachend. Nee Harry ze zijn er hard op verlieft.zei harry Draco begon te huilen. Harry kreeg medelijden met hem en ging hem troosten. Uit zijn tas haalde hij een roze teddybeer en gaf deze aan Draco. Draco snoot zijn neus in korzels mouw en zij dankje. Korzel keek toen heel smerig en riep: 'Draco, jij goorlap, ik ga weg hier en kom nooit meer terug.' Draco begon toen heel hard te lachen. En opeens kuste hij Harry. En hij zei:Ik ben homo Harry!! En ik heb een lief, en dat is Harry Potter de jongen die bleef leven. zijn Malfidus Draco
Aantal berichten : 75 Woonplaats : Het huis van de Wemels Registration date : 16-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin zo feb 24, 2008 1:18 pm
Roko Stronk schreef:
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. 'Helaas voor jou Malfidus kan ik me beschermen tegen dementors' zei Harry 'Want daar heb ik Ron voor.' 'Ik heb daar Korzel en Kwast voor, de sukkels!' 'Ik heb lekker een meisje! Genaamt Hermelien, waar je vrienden op verlieft zijn, niet waar?' zei Harry lachend. Nee Harry ze zijn er hard op verlieft.zei harry Draco begon te huilen. Harry kreeg medelijden met hem en ging hem troosten. Uit zijn tas haalde hij een roze teddybeer en gaf deze aan Draco. Draco snoot zijn neus in korzels mouw en zij dankje. Korzel keek toen heel smerig en riep: 'Draco, jij goorlap, ik ga weg hier en kom nooit meer terug.' Draco begon toen heel hard te lachen. En opeens kuste hij Harry. En hij zei:Ik ben homo Harry!! En ik heb een lief, en dat is Harry Potter de jongen die bleef leven. zijn Malfidus Draco
Pad op draco ik roep de spreuk des doods op als je niet wegaat! zij Harry zeer serieus
Onderwerp: Re: Zin na Zin zo feb 24, 2008 4:37 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. 'Helaas voor jou Malfidus kan ik me beschermen tegen dementors' zei Harry 'Want daar heb ik Ron voor.' 'Ik heb daar Korzel en Kwast voor, de sukkels!' 'Ik heb lekker een meisje! Genaamt Hermelien, waar je vrienden op verlieft zijn, niet waar?' zei Harry lachend. Nee Harry ze zijn er hard op verlieft.zei harry Draco begon te huilen. Harry kreeg medelijden met hem en ging hem troosten. Uit zijn tas haalde hij een roze teddybeer en gaf deze aan Draco. Draco snoot zijn neus in korzels mouw en zij dankje. Korzel keek toen heel smerig en riep: 'Draco, jij goorlap, ik ga weg hier en kom nooit meer terug.' Draco begon toen heel hard te lachen. En opeens kuste hij Harry. En hij zei:Ik ben homo Harry!! En ik heb een lief, en dat is Harry Potter de jongen die bleef leven. zijn Malfidus Draco Pas op draco ik roep de spreuk des doods op als je niet wegaat! zij Harry zeer serieus Maar hij bedoelde het niet sirieus. Hij duwde iedereen behalve Draco uit de coupe
AshleyPotter 2e jaars
Aantal berichten : 110 Leeftijd : 28 Woonplaats : In Mijn Bed Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zin na Zin zo feb 24, 2008 6:41 pm
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. 'Helaas voor jou Malfidus kan ik me beschermen tegen dementors' zei Harry 'Want daar heb ik Ron voor.' 'Ik heb daar Korzel en Kwast voor, de sukkels!' 'Ik heb lekker een meisje! Genaamt Hermelien, waar je vrienden op verlieft zijn, niet waar?' zei Harry lachend. Nee Harry ze zijn er hard op verlieft.zei harry Draco begon te huilen. Harry kreeg medelijden met hem en ging hem troosten. Uit zijn tas haalde hij een roze teddybeer en gaf deze aan Draco. Draco snoot zijn neus in korzels mouw en zij dankje. Korzel keek toen heel smerig en riep: 'Draco, jij goorlap, ik ga weg hier en kom nooit meer terug.' Draco begon toen heel hard te lachen. En opeens kuste hij Harry. En hij zei:Ik ben homo Harry!! En ik heb een lief, en dat is Harry Potter de jongen die bleef leven. zijn Malfidus Draco Pas op draco ik roep de spreuk des doods op als je niet wegaat! zij Harry zeer serieus Maar hij bedoelde het niet sirieus. Hij duwde iedereen behalve Draco uit de coupe En toen zei harry daco ik hou van je ,ik ben ook homo
Onderwerp: Re: Zin na Zin zo feb 24, 2008 9:35 pm
AshleyPotter schreef:
Harry zat in de trein naar Zweinstein. Toen kwam hij Draco Malfoy tegen. 'O nee, jij weer!'zuchtte Harry. 'Wat moet je Potter?' vroeg Draco 'Dat wou ik net aan jou vragen Malfidus!' zei Harry 'Als ik jou was zou ik niet zo grote mond hebben!' brulde Draco Malfoy 'Of anders?' vroeg Harry dreigend. 'Dan zoen ik je' zei Draco. 'Oh, wat eng zeg, niet dus,' zei Harry weer. Mopje ik stuur een dementor op je af. zei draco Een dementor nu moet ik bang worden zei Harry die net alsof deed dat hij bang was. 'Helaas voor jou Malfidus kan ik me beschermen tegen dementors' zei Harry 'Want daar heb ik Ron voor.' 'Ik heb daar Korzel en Kwast voor, de sukkels!' 'Ik heb lekker een meisje! Genaamt Hermelien, waar je vrienden op verlieft zijn, niet waar?' zei Harry lachend. Nee Harry ze zijn er hard op verlieft.zei harry Draco begon te huilen. Harry kreeg medelijden met hem en ging hem troosten. Uit zijn tas haalde hij een roze teddybeer en gaf deze aan Draco. Draco snoot zijn neus in korzels mouw en zij dankje. Korzel keek toen heel smerig en riep: 'Draco, jij goorlap, ik ga weg hier en kom nooit meer terug.' Draco begon toen heel hard te lachen. En opeens kuste hij Harry. En hij zei:Ik ben homo Harry!! En ik heb een lief, en dat is Harry Potter de jongen die bleef leven. zijn Malfidus Draco Pas op draco ik roep de spreuk des doods op als je niet wegaat! zij Harry zeer serieus Maar hij bedoelde het niet sirieus. Hij duwde iedereen behalve Draco uit de coupe En toen zei harry daco ik hou van je ,ik ben ook homo
Wat is het wachtwoord van de leerlingen kamer van zwaderich ik kom met mijn ongisbaarheidsmantel naar je bed.zei harry