Aantal berichten : 45 Leeftijd : 30 Woonplaats : Best Registration date : 14-02-08
Onderwerp: Winkels in de Wegisweg do feb 14, 2008 10:43 pm
Wil je een winkel? Dat kan.... Dan moet je dit lijstje invullen.
Naam: Leeftijd: Welke Winkel: Waarom?: Heb je er ervaring mee?:
Het is wel zo leuk om je winkel mooi aan te kleden met kleurtjes en plaatjes aan te kleden.
Welke winkels er zijn:
Apothekerij:
Betoverende Beestenbazaar:
Braakbals Uilenboetiek:
Florian Fanielje´s IJssalon:
Guichel en Slemp´s Magische Fopshop:
Ketelwinkel:
Klieder en Vlek:
Kapper
Zwik en Zwachtel´s Zwerkbalpaleis
Laatst aangepast door Hagrid op za feb 23, 2008 5:07 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Hagrid Leraar Verzorging van Fabeldieren
Aantal berichten : 98 Leeftijd : 30 Woonplaats : Myn huttje op het terrein Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Winkels in de Wegisweg ma feb 18, 2008 4:25 pm
Naam: hagrid Leeftijd:13 Welke Winkel:meneer mallekin Waarom?: Omdat iedereen gewaden nodig heeft Heb je er ervaring mee?: ja
je bent baas van Meneer mallekin ( madame mallekin )
Laatst aangepast door Hagrid op di feb 19, 2008 8:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
fred Moderator Fred & George
Aantal berichten : 75 Woonplaats : Het huis van de Wemels Registration date : 16-02-08
Onderwerp: Re: Winkels in de Wegisweg zo feb 24, 2008 1:22 pm
Naam: fred Leeftijd: 15 Welke Winkel: lekke ketel Waarom?: gezeligheid en eten en drinken is belangrijk vrienden maken en lol maken is ook belangrijk Heb je er ervaring mee?: redelijk veel = 8/10
JE mag je topic openen. En als je weet hoed de eigenaar van de lekke ketel heet dan mag je je naam aanpassen
cy Moderator Dreuzelmagie
Aantal berichten : 36 Woonplaats : wegisweg 106 Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Winkels in de Wegisweg zo feb 24, 2008 6:41 pm
Naam: cy (en met over leg met lelybloempje) & lelybloempje Leeftijd:18 &17 Welke Winkel:tovertweeling topfopshop Waarom?: omdat het ons leuk lijkt om grappige dingen te ontwerpen Heb je er ervaring mee?: niet echt maar we zullen elkaar aan vullen.
(we worden geen fret en goerge we verzinnen wel iets anders)
JUlly mogen het topic openen
lelybloempje 1e jaars
Aantal berichten : 48 Woonplaats : wegisweg 106 Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Winkels in de Wegisweg zo feb 24, 2008 6:56 pm
inderdaat daar zijn we het over eens gigi en f...f.. fifi ? of toc lili en gigi? hmmm....
fred Moderator Fred & George
Aantal berichten : 75 Woonplaats : Het huis van de Wemels Registration date : 16-02-08
Onderwerp: Re: Winkels in de Wegisweg zo feb 24, 2008 10:03 pm
fred schreef:
Naam: fred Leeftijd: 15 Welke Winkel: lekke ketel Waarom?: gezeligheid en eten en drinken is belangrijk vrienden maken en lol maken is ook belangrijk Heb je er ervaring mee?: redelijk veel = 8/10
JE mag je topic openen. En als je weet hoed de eigenaar van de lekke ketel heet dan mag je je naam aanpassen
Ik kan mijn naam niet verenderen
Hoezo niet? dat lukt my ook en hoe kom je anders aan de naam fred
Ties Prello 1e jaars
Aantal berichten : 10 Registration date : 25-02-08
Onderwerp: Re: Winkels in de Wegisweg di feb 26, 2008 2:58 am
Naam: Ties Prello Leeftijd: 15 Welke Winkel: Zwik en Zwachtel´s Zwerkbalpaleis/Olivander Waarom?: Ik kan erg goed praten, ook denk ik, dat ik het leuk in kan richten. Ik intresseer mij, erg in zwerkbal. Ook heb ik véél fantasie. Heb je er ervaring mee?: Kan deze vraag duidelijker worden uitgelegd? Met wat moet ik ervaring hebben, en in real, of op de RPG, of moet ik dit verzinnen?...
Aanbod: Word dit winkeltje na, 7 dagen, niets, mag je de winkel weer afpakken.
Geloof me, het is het proberen waard!
Je mag je winkel openen. En je mag hem houden hoor ')
Severus Snape Afdelingshoofd Zwadderich
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 30 Woonplaats : Weverseind Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Winkels in de Wegisweg di feb 26, 2008 7:43 pm
Naam: Severus Snape Leeftijd: 13 Welke Winkel: Odeus & Oorloof Waarom?: Is wel een coole winkel Heb je er ervaring mee?: Nee, maar ik kan het ook volhouden om afdelingshoofd en leraar te zijn, dus waarom dit niet?
Hagrid Leraar Verzorging van Fabeldieren
Aantal berichten : 98 Leeftijd : 30 Woonplaats : Myn huttje op het terrein Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Winkels in de Wegisweg di feb 26, 2008 8:32 pm
Naam: Severus Snape Leeftijd: 13 Welke Winkel: Odeus & Oorloof Waarom?: Is wel een coole winkel Heb je er ervaring mee?: Nee, maar ik kan het ook volhouden om afdelingshoofd en leraar te zijn, dus waarom dit niet?