Aantal berichten : 98 Leeftijd : 30 Woonplaats : Myn huttje op het terrein Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Zoenen, trouwen en van de berg gooien di maa 11, 2008 5:53 pm
In dit spel worden 6 namen gegeven (3 meisjesnamen voor de jongens, 3 jongensnamen voor de meisjes) uit die namen kies je dan met welke je zoent , trouwt of van de berg gooit (ook waarom ). Daarna geeft je weer 6 namen voor de volgende die post. (ofcourse van HP)
voorbeeld
jongens - Ron Wemel - Marcel Lubbermans - Voldemort
meisjes - Loena Leeflang - Bellatrix van Detta - Narcissa Malfidus
HIer een antwoord van een meisje ( vb ) Zoenen met eeh... Ron Wemel omdat de rest me niet aanspreekt om mee te zoenen vooral voldemort niet xD trouwen met : Marcel Lubbermans hij is aardig en VEEL beter dan voldemort van de berg gooien : Voldemort , Omdat hij slecht is en hij niet lekker kan zoenen(lijkt) en niet aardig genoeg is om mee te trouwen.
Jongens
- Hagrid - Lupos - romeo
Meisjes
- Tops - Anderling - Molly wemel
AshleyPotter 2e jaars
Aantal berichten : 110 Leeftijd : 28 Woonplaats : In Mijn Bed Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien di maa 11, 2008 8:22 pm
Hagrid krijgt een kusje( Vraag me al tijden af hoe kus je met zo een baard?)Romeo daar trouw ik mee.En Lupos gooi ik van de berg af(Ik vraag me af hoelang blijft ie doorollen).
Meisjes. Prof. Anderling Zwamdrift Omber
Jongens Karel Kwast Carlo Kannewasser Filius Banning
Severus Snape Afdelingshoofd Zwadderich
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 30 Woonplaats : Weverseind Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien di maa 11, 2008 9:24 pm
Filius Banning krijgt een zoen, Carlo Kannewasser trouw ik mee en Karel Kwast rol ik van de berg (zijn idiote harsens spreken mij niet zo aan).
Meisjes: Cho Chang Ginny Wemel Loena Leeflang
Jongens: Knijster Voldemort Vleeshouwer
Hagrid Leraar Verzorging van Fabeldieren
Aantal berichten : 98 Leeftijd : 30 Woonplaats : Myn huttje op het terrein Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien di maa 11, 2008 9:53 pm
Ik trouw met loena. OMdat ik haar wel aardig vind. Ik zoen met ginny. Omdat ik geen zin heb om met een huilebalk te zoenen. Het lijkt me ook niet prettig om met een huilend gezicht te zoenen. En cho gooi ik dus achter lupos en kwast aan
Jongens Sneep Harry lucius
Meisjes Bellatrix Narcisa zwarts Tonks
Knijster 1e jaars
Aantal berichten : 57 Leeftijd : 30 Woonplaats : Grimboudplein 12 Registration date : 07-03-08
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien di maa 11, 2008 10:13 pm
Eh.. nou ik trouw in ieder geval met harry, hij is tenminste van mijn leeftijd. ik zoen met lucius, hij is zoo veel knapper dan sneep ^^
sorry sev, maar dan ga jij van de berg af
1. Dobby 2. Fred 3. Viktor Kruml
1. Winky 2. Dorothea Omber 3. Hermelien
Severus Snape Afdelingshoofd Zwadderich
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 30 Woonplaats : Weverseind Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien di maa 11, 2008 10:38 pm
Is nie erg.
Ik zoen Dobby, ik trouw met Fred en Viktor Kruml moet van de berg af rollen.
Meisjes: Loena Leeflang Roko Stronk Minerva Anderling
Jongens: Filius Banning Severus Snape Knijster
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien vr maa 14, 2008 8:58 pm
Zoenen met Stronk want ik ken haar niet echt. Trouwen met loena. En ik gooi anderling naar beneden ( dat oude vel )
JOngens -Knijster ( van het forum ) -Ties PRello ( van het forum -slytherin78
Meisjes -AshleyPotter -Cy -Lelybloempje ( allemaal van het forum)
Knijster 1e jaars
Aantal berichten : 57 Leeftijd : 30 Woonplaats : Grimboudplein 12 Registration date : 07-03-08
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien za maa 15, 2008 11:13 am
Ik zie het als een belediging dat ik bij jongens sta (is niet erg hoor ^^)
maargoed, ik trouw met mezelf ik zoen slytherin en ik gooi Ties PRello van de berg, want die ken ik niet
Jongens: Peter Pippeling Sirius Zwarts Bill Wemel
Meisjes: Belinda Broom Patty Park Narcissa Malfidus (moeder van draco)
Laatst aangepast door Knijster op zo maa 16, 2008 10:58 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien zo maa 16, 2008 9:07 am
Knijster schreef:
Ik zie het als een belediging dat ik bij jongens sta
maargoed, ik trouw met mezelf ik zoen slytherin en ik gooi Ties PRello van de berg, want die ken ik niet
Ow ben je een meisje Maar wat zijn de nieuwe namen
Filius Banning Afdelingshoofd Ravenklauw
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 30 Woonplaats : zweinstein Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien ma maa 17, 2008 6:07 pm
Ik trouw met Bill Wemel (die komt het dichtste bij mijn leeftijd in de buurt), ik zoen met Sirius Zwarts (want hij is knap en Pippeling moet ik niet) en ik gooit Peter Pippeling van de berg af (want ik moet Pippeling niet zoals ik net al zei).
jongens: Remus Lupos Vincent Korzel Fenrir Vaalhaar
meisjes: Nymphadora Tops Bellatrix van Detta Narcissa Malfidus
lelybloempje 1e jaars
Aantal berichten : 48 Woonplaats : wegisweg 106 Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien ma maa 17, 2008 6:24 pm
ik zoen vincent met grote tegenzin ik trouw met luppos( hij is zo lief )en fenrir gooi ik snel van de berg en ik gooi vincent en achter aan:P jongens: serius zwart olivier plank arthur wemel
meisjes: Tops molly wemel patty park
AshleyPotter 2e jaars
Aantal berichten : 110 Leeftijd : 28 Woonplaats : In Mijn Bed Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien ma maa 17, 2008 7:30 pm
Ik zoen met olivier plank trouw met arthur wemel(Hij is erg grappig en gooi sirius de beg af
Knijster 1e jaars
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien ma maa 17, 2008 7:32 pm
Ah, deze zijn tenminste leuk Nou ja, dan trouw ik met Olivier, die is het jongste. ik zoen met sirius, en arthur gaat van de berg af, hij is te oud voor mij
Jongens: Hagrid Kasper Krauwel Perkamentus
Meisjes:
Anderling Fleur Delacour Molly Wemel
Loena Leeflang 1e jaars
Aantal berichten : 51 Leeftijd : 31 Woonplaats : In het Verboden Bos Registration date : 06-03-08
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien di maa 18, 2008 3:15 pm
ik trouw met Perkamentus want op hem kan ik vertrouwen kasper krauwel gooi ik van de berg af want hij is irritant (als ik met hem zoen fotografeert hij het) dus dan zoen ik met hargrid
meisjes ginny wemel ikkk! loena leeflang dus jammerende jenny
jongens draco malfidus harry potter haast onthoofde henk
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 30 Woonplaats : zweinstein Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien di maa 18, 2008 5:00 pm
ik trouw met Harry Potter (want hij is de enige die ik een beetje leuk vind). Ik zoen met Draco Malfidus (want ik val door haast onthoofde henk heen). Ik zorg dat haast onthoofde henk van de berg af gaat want duwen lukt niet en ik gooi draco achter hem aan.
meisjes: Patty Park Hermelien Griffel Cho Chang
jongens: Voldemort Grindewald Lucius Malfidus
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien di maa 18, 2008 5:29 pm
Ik trouw met hermelien. Ik zoen Cho met tegenzin. Een huilerig gezicht zoent niet. en dan rol ik Patty van de berg af. Hoelang blijft ze door rollen?
Meisjes -Tops -Fleur -Ginny
Jongens -Fred -Albus-severus ( kind van harry ) -George
esther griffel 1e jaars
Aantal berichten : 29 Registration date : 15-02-08
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien wo maa 26, 2008 4:27 pm
Ehmm.. moelijke. Laat ik Fred zoenen, met George trouwen en Albus dan van de berg af gooien.
Laten we weer dan dezelfde meisjes nemen: -Tops -Fleur -Ginny
- James (kind van Harry) - Ron - Sneep
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien wo maa 26, 2008 6:29 pm
Ik trouw dan met Ron. Ik zoen met James en gooi Sneep van de berg af.
Jongens: Bill Charlie Percy
Meisjes: Ginny Bellatrix van Detta Narcissa Malfidus
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien wo maa 26, 2008 7:08 pm
Ik zoen narcissa en ik trouw met ginny ik rol bellatrix van de berg af.
Meisjes Fleur Anderling Stronk
Jongens Foppe Percy Bill wemel
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Zoenen, trouwen en van de berg gooien