- Citaat :
- Ik vind die boekjes wel grappig, van mij mogen er meer komen!!!
Dat commentaar van jou kunnen we op twee manieren opvatten.
1. Dat je wilt dat er meer exemplaren van Zwerkbal door de Eeuwen Heen en Fabeldieren en Waar Ze te Vinden gedrukt worden.
Ik denk alleen niet dat dit nog gaat gebeuren. Het was gewoon een beperkte oplage, vooral in de Nederlandse versie. Gelukkig heb ik toch van beiden een exemplaar weten te bemachtigen2. Dat je wilt dat er nog meer boekjes zoals Zwerkbal door de Eeuwen Heen en Fabeldieren en Waar ze te Vinden wordne uitgegeven. Dus bijv. andere lesboeken.
Zou me best leuken lijken als ze nog meer van dat soort boekjes schrijft. Maar ik denk dat ook een deel van de magie en het verbeeldingsvermogen verloren gaat als ze dat doet. Wel als het om spreuken gaat. Misschien dat geschiedenis van de Toverkunst nog wel een optie is om te schrijven...Ik heb beide boekjes dus en ik vind ze allebei echt ontzettend super. Ik wist eigenlijk niet eens dat ze uitgegeven worden. Maar toen ik ze per toeval zag staan heb ik Fabeldieren en Waar ze te Vinden meteen gekocht. (Het was het laatste exemplaar bij ons in de winkel) Later ben ik ook nog terug gegeaan om Zwerkbal door de Eeuwen Heen te kopen. Later merkte ik dat heel veel mensen moeite hadden om nog Nederlandse exemplaren te vinden. De Engelsen kon je bestellen in overvloed (op sites dan) De Nederlandse waren echter eigenlijk nergens meer te krijgen.
Ik vind het daarom ook wel erg leuk dat ik ze allebei in mijn bezit heb.