Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts

Neem deel aan Zweinstein
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Sindra's Kippenhok

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sindra
1e jaars
Sindra


Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 34
Registration date : 19-02-08

Sindra's Kippenhok Empty
BerichtOnderwerp: Sindra's Kippenhok   Sindra's Kippenhok Icon_minitimedi feb 19, 2008 11:09 pm

Sindra's Kippenhok Kiphoksinduf4

Sindra's Kippenhok bestaat sinds oudsher uit drie onderdelen: Het hoofdgebouw (voor de bestellingen), Het scharrelveld (voor de digu-creaties) en De Eierbroednesten (voor non-digi creaties)

Dit Topic zal waarschijnlijk een combinatie worden van alledrie deze afdelingen. Je zult zowel Digitale als non-digitale creaties vinden. Daarnaast is het mogelijk om bestellingen op te geven. (Ik wil zelfs proberen non-digitale bestellingen de behandelen. Afhankelijk van het verzoek zal ik het uitvoeren of niet) Ik wil echter wel vermelden dat ik geen garantie geef dat ik de bestelling uiteindelijk daadwerkelijk uitvoer. Als het mij niet uitkomt, dan maak ik het niet. Ik zal echter altijd proberen tijd te vinden.

Mocht men iets willen bestellen, gelieve onderstaand lijstje in te vullen:
Wat: [Avatar, Signature of Combinatie]
Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf]
Wat: [onderwerp, personages]
Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin]

Dan wat voorbeeldjes [Ik kon helaas geen echte HP voorbeeldjes vinden]:

Avatars
Sindra's Kippenhok AvaHendri2100

Signatures
Sindra's Kippenhok InuiJuice
[momenteel valt hij op dit forum te zien in combinatie met een Avatar (deze), deze heb ik niet zelf gemaakt. Vandaar dat deze niet als een Combinatie staat aangegeven]

Combinatie
Sindra's Kippenhok ShikaCloudsAvaAnimeted Sindra's Kippenhok ShikaClouds

Sindra's Kippenhok Toushiro-cute Sindra's Kippenhok Toushiro-cute-SigSindra

Sindra's Kippenhok AvaBleachNCitBH Sindra's Kippenhok SigBleachNCitBH

Sindra's Kippenhok Gaaraava
Sindra's Kippenhok Gaara

Dit is een kleine greep uit mijn collectie. Hij reikt echter veel verder dan ik momenteel kan laten zien. Mogelijk zal ik later nog meer oud werk plaatsen. Ik heb als het goed is nog heel wat HP, LotR & andere onderwerpen liggen.

Met mijn non-digi creaties kom ik later denk nog wel even langs, maar voor mensen die een beeld willen hebben. Dit gebeurd er als ik serieus iets ga natekenen:
Sindra's Kippenhok 65NCitBHposter9-11-02-08
En iets minder serieus:
Sindra's Kippenhok 70goldenpair-1517-02-08
Deze is eigenlijk nog niet af

Ik hoor jullie reacties wel Very Happy

Wat er gebeurd als ik serieus zelf iets ga tekenen komt later wel, die heb ik nu niet bij de hand.
Mensen die er nieuwsgierig zijn naar ander non-digi werk van mij verwijs ik momenteel door naar http://sindraa.deviantart.com


Laatst aangepast door Sindra op di feb 19, 2008 11:13 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hagrid
Leraar Verzorging van Fabeldieren
Hagrid


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 29
Woonplaats : Myn huttje op het terrein
Registration date : 15-02-08

Sindra's Kippenhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindra's Kippenhok   Sindra's Kippenhok Icon_minitimewo feb 20, 2008 4:01 pm

Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] avatar
Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] zo groot dat ik hem als plaatje naast de tekst kan gebruiken
Wat: [onderwerp, personages] Hagrid
Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] Bovenaan Hagrid. En onder aan als het mogelijk is een grappige passende tekst
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgfreaks.darkbb.com/index.htm
Sindra
1e jaars
Sindra


Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 34
Registration date : 19-02-08

Sindra's Kippenhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindra's Kippenhok   Sindra's Kippenhok Icon_minitimedo feb 21, 2008 3:59 pm

Citaat :
Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] avatar
Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] zo groot dat ik hem als plaatje naast de tekst kan gebruiken
Wat: [onderwerp, personages] Hagrid
Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] Bovenaan Hagrid. En onder aan als het mogelijk is een grappige passende tekst

Bij deze geef ik het antwoord op de bestelling... alsjeblieft
Sindra's Kippenhok Hagrid
Graag op je computer opslaan en dan opnieuw uploaden voor gebruik

Daarbij nog even een mededeling. In dit topic zal ik uiteindelijk waarschijnlijk talloze Avatars, Signatures en ander werk plaatsen. Ik vind het vaak niet erg als mensen iets van mij gebruiken, maar ik zou het wel fijn vinden als dit even wordt gemeld. Bedankt.

Nog andere nieuwe tekeningetjes:

Sindra's Kippenhok 68kikumarueijicomb-02-08

Sindra's Kippenhok 70goldenpaircomb-02-08

Ik heb nog even gekeken naar mijn collectie Harry Potter werkjes, deze is echter niet zo bijzonder als ik had gedacht. Vandaar dat ik de upload daarvan nog even uitstel tot ik meer tijd heb.

Tot de Volgende keer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Minerva Anderling
Schoolhoofd Zweinstein
Minerva Anderling


Vrouw Aantal berichten : 45
Leeftijd : 30
Woonplaats : Best
Registration date : 14-02-08

Sindra's Kippenhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindra's Kippenhok   Sindra's Kippenhok Icon_minitimedo feb 21, 2008 6:35 pm

Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] Combi
Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] 468-150 mag ook minder
Wat: [onderwerp, personages] Kan het ook suprise ^^
Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] Vezin maar Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Hagrid
Leraar Verzorging van Fabeldieren
Hagrid


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 29
Woonplaats : Myn huttje op het terrein
Registration date : 15-02-08

Sindra's Kippenhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindra's Kippenhok   Sindra's Kippenhok Icon_minitimedo feb 21, 2008 9:17 pm

Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] kan je ook een bureau achter grond?
Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] bureau achtergrond grote
Wat: [onderwerp, personages] De leraren van Zweinstein
Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] In het midden: de leraren van zweinstein

Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] combi
Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] maakt niet uit
Wat: [onderwerp, personages] De wemels op vakantie
Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] niks
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgfreaks.darkbb.com/index.htm
Sindra
1e jaars
Sindra


Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 34
Registration date : 19-02-08

Sindra's Kippenhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindra's Kippenhok   Sindra's Kippenhok Icon_minitimedo feb 21, 2008 9:29 pm

Citaat :
Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] Combi
Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] 468-150 mag ook minder
Wat: [onderwerp, personages] Kan het ook suprise ^^
Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] Vezin maar

Het is mogelijk om voor een surprise te kiezen. Dan verzin ik zelf wat. Het maakt het mij alleen wel moeilijker.

Citaat :
Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] kan je ook een bureau achter grond?
Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] bureau achtergrond grote
Wat: [onderwerp, personages] De leraren van Zweinstein
Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] In het midden: de leraren van zweinstein

Ik zal proberen een Wallpaper in elkaar te knutselen. Ik heb dan echter wel de grote van jou beeldscherm nodig wil je dat hij goed past. Standaard maten zijn.

800x600
1024x786
1280x786
1280x800

Kijk anders even bij je instellingen welke maat je nodig hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hagrid
Leraar Verzorging van Fabeldieren
Hagrid


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 29
Woonplaats : Myn huttje op het terrein
Registration date : 15-02-08

Sindra's Kippenhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindra's Kippenhok   Sindra's Kippenhok Icon_minitimedo feb 21, 2008 9:30 pm

doe maar de kleinste
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgfreaks.darkbb.com/index.htm
Sindra
1e jaars
Sindra


Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 34
Registration date : 19-02-08

Sindra's Kippenhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindra's Kippenhok   Sindra's Kippenhok Icon_minitimedo feb 21, 2008 10:37 pm

Citaat :
doe maar de kleinste

Oké, ik zal er binnenkort eens naar kijken.

Citaat :
Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] Combi
Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] 468-150 mag ook minder
Wat: [onderwerp, personages] Kan het ook suprise ^^
Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] Vezin maar

Hier is de surprise!

Sindra's Kippenhok Believeava Sindra's Kippenhok Believesig

Graag opslaan op eigen computer en daarna opnieuw uploaden

Citaat :
Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] combi
Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] maakt niet uit
Wat: [onderwerp, personages] De wemels op vakantie
Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] niks

En de Wemels!

Sindra's Kippenhok Wemelvakantieava Sindra's Kippenhok Wemelvakantiesig

Graag opslaan op eigen computer en daarna opnieuw uploaden
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindra
1e jaars
Sindra


Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 34
Registration date : 19-02-08

Sindra's Kippenhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindra's Kippenhok   Sindra's Kippenhok Icon_minitimema maa 03, 2008 10:56 pm

Citaat :
Wat: [Avatar, Signature of Combinatie] kan je ook een bureau achter grond?
Grootte: [Maten opgeven in pixels, bij open laten verzin in het zelf] bureau achtergrond grote
Wat: [onderwerp, personages] De leraren van Zweinstein
Tekst: [naam, zin, het is mogelijk dat ik er zelf nog wat passends bij verzin] In het midden: de leraren van zweinstein

Het spijt me, maar vanwege verschillende omstandigheden ben ik niet in staat om deze bestelling af te ronden.
Volgende keer beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindra
1e jaars
Sindra


Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 34
Registration date : 19-02-08

Sindra's Kippenhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindra's Kippenhok   Sindra's Kippenhok Icon_minitimezo maa 16, 2008 9:37 pm

Nieuwe tekeningen:

Sindra's Kippenhok _Me__by_Sindraa
Voor een grotere versie zul je naar m'n Deviantart moeten
~Ik heb een soort van geprobeerd om mezelf in mangastijl te tekenen. Ik twijfel echter nog steeds of ik hem wel of niet gelukt vind. Hoogstwaarschijnlijk vind ik de Chibi mi's leuker. (Al lijken ze eigenlijk nog minder dan deze) ~


Sindra's Kippenhok Chibime1-24-01-08Sindra's Kippenhok Chibime2-29-01-08
Tweemaal Chibi-mi - Ze zijn wel schattig toch?

Sindra's Kippenhok Chibibyakuya-22-01-08
[Bleach] Byakuya-scribble - Heb ik ooit ergens op school gemaakt toen ik me uiterst verveelde

Sindra's Kippenhok 72kikumaru-10-03-08Sindra's Kippenhok 72oishi-10-03-08Sindra's Kippenhok 72fuiji-11-03-08
[The Prince of Tennis] v.l.n.r. Kikumaru Eiji, Oishi Syuichiro & Fuji Syusuke - Iets hogere kwaliteit scribbles uit mijn tekenblok. Daarom gelden ze eigenlijk als volwaardige tekeningen. Ook allemaal Chibi's. Gemaakt in mijn tussenuren op 10 en 11 maart 2008.

Als mensen interesse hebben in mijn andere schoolscribbles in mijn schriften, dan moet het even gezegd worden. Dan wil ik nog wel de moeite doen om ze allemaal te uploaden.

Dat is het voor nu!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindra
1e jaars
Sindra


Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 34
Registration date : 19-02-08

Sindra's Kippenhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindra's Kippenhok   Sindra's Kippenhok Icon_minitimedo maa 27, 2008 5:39 pm

Niet erg veel reacties, maar zolang mensen geen bezwaar maken post ik hier gewoon vrolijk verder Wink

De afgelopen dagen ben ik weer even bezig geweest. Er valt namelijk erg weinig te doen met Pasen als je een Toetsweek hebt. (Leren is namelijk niet echt... aantrekkelijk)

Deze tekening ben ik eigenlijk al heel erg lang mee bezig en heb ik verder eigenlijk niets aan gedaan met Pasen:
Sindra's Kippenhok DSC03658

Hij is nog niet helemaal af, maar wel bijna. Enige persoon die momenteel nog mist is Fuji. Als die er eenmaal met lijntjes opstaat ga ik nog kijken of ik toch voor grijstonen ga zorgen. Voorlopig heeft deze tekening me in ieder gaval tussen 26 februari 2008 en 8 maart 2008 ongeveer 3 uur en 50 minuten gekost. Hoogstwaarschijnlijkschijnlijk zal daar nog een minuutje of 30 bijkomen om Fuji erbij te tekenen.

Een andere tekening waar ik wel aan begonnen ben met Pasen:

Sindra's Kippenhok Ryoma_Karupin_by_Sindraa

En de eerdere stadia:
Sindra's Kippenhok 75RyomaKarupinPotlood-25-03-08
en
Sindra's Kippenhok 75RyomaKarupinLineart-25-03-08

Deze is opnieuw op A3 formaat (net als de vorige overigens) en speciaal voor mijn zusje bedoeld. Ze heeft eigenlijk geen flauw idee wie het is, maar ze vindt hem niettemin superlief. (Tenminste, als ie z'n petje opheeft Rolling Eyes ) Ik heb geen flauw idee hoeveel tijd ik hieraan besteeds heb. Alleen de grijspotloodlijnen hebben me geloof rond de 2 uur gekost. Lineart en kleuren waarschijnlijk ongeveer dezelfde tijd.

Dan had ik verder nog een paar tekeningen die ik wilde laten zien, maar mijn scanner weigert voorlopig nog even dienst. Ik vraag u geduld daarom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sindra's Kippenhok Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sindra's Kippenhok   Sindra's Kippenhok Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sindra's Kippenhok
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Creatief met Toverkunst :: Dreuzelmagie-
Ga naar: