Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts

Neem deel aan Zweinstein
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Harry Potter en de Relieken van de Dood.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd Zweinstein
Albus Perkamentus


Man Aantal berichten : 62
Leeftijd : 31
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 14-02-08

Harry Potter en de Relieken van de Dood. Empty
BerichtOnderwerp: Harry Potter en de Relieken van de Dood.   Harry Potter en de Relieken van de Dood. Icon_minitimezo feb 17, 2008 8:23 pm

Hoe vond jij het zevende boek? Had je verwacht dat het zo zou aflopen, had je het verhaallijn uberhaupt wel zo verwacht? Wat waren de droevige en leuke dingen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hogwarts.niceboard.net
Severus Snape
Afdelingshoofd Zwadderich
Severus Snape


Vrouw Aantal berichten : 135
Leeftijd : 29
Woonplaats : Weverseind
Registration date : 15-02-08

Harry Potter en de Relieken van de Dood. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter en de Relieken van de Dood.   Harry Potter en de Relieken van de Dood. Icon_minitimezo feb 17, 2008 10:31 pm

Ik vind het wel leuk dat Harry en Ginny toch nog samen een toekomst hebben, en dat ze kinderen krijgen.
Wat ik jammer vind is dat er zoveel mensen dood gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindra
1e jaars
Sindra


Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 34
Registration date : 19-02-08

Harry Potter en de Relieken van de Dood. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter en de Relieken van de Dood.   Harry Potter en de Relieken van de Dood. Icon_minitimedi feb 19, 2008 10:49 pm

Er gaan eerder te weinig mensen dood dan te veel. Het enige is zo dat er teveel leuke persoge's dood gaan en dat maakt het zo jammer.
Verder vind ik het boek goed. Rowling wist nog een hele andere kant op te gaan met het verhaal wat ik nooit verwacht had. Bovendien zat het in de vorige verhalen ook al doorgewerkt. Dat besef je pas in het laatste boek.
Verder vind ik wel dat je had moeten kiezen tussen Harry dood of Harry levend. Niet eerst half laten sterven en dan als een held weer terug naar de aarde sturen. Dat ergerde me een beetje. Het einde was dus wat zwak.
Het stuk over 19 jaar was wel weer leuk. Maar dan alleen omdat Harry het overleefde, anders had het niet gepast vermoed ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Knijster
1e jaars
Knijster


Vrouw Aantal berichten : 57
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grimboudplein 12
Registration date : 07-03-08

Harry Potter en de Relieken van de Dood. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter en de Relieken van de Dood.   Harry Potter en de Relieken van de Dood. Icon_minitimeza maa 08, 2008 10:08 am

vond het echt een vet boek, wat ik vooral leuk vond is dat je ziet dat hij zoveel had geleerd, bijv. in deel twee is het heel wat dat ze wisseldrank drinken en dat ze naar de geheime kamer gaan, in deel 7 drinken ze dat aan een stuk door en gaan ron en hermelien gewoon ff tussendoor naar de geheime kamer
Terug naar boven Ga naar beneden
esther griffel
1e jaars
esther griffel


Vrouw Aantal berichten : 29
Registration date : 15-02-08

Harry Potter en de Relieken van de Dood. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter en de Relieken van de Dood.   Harry Potter en de Relieken van de Dood. Icon_minitimewo maa 26, 2008 4:29 pm

Ik vond het wel een stom boek, omdat er hele leuke mensen dood gaan, maar aan de andere kant vond ik het ook wel weer een leuk boek, want het hele verhaal samen vindt ik dit wel een bevredigend einde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Harry Potter en de Relieken van de Dood. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Harry Potter en de Relieken van de Dood.   Harry Potter en de Relieken van de Dood. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Potter en de Relieken van de Dood.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Na Schooltijd :: De Drie Bezemstelen-
Ga naar: