Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts

Neem deel aan Zweinstein
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dagboeken van de HP Personages

Ga naar beneden 
+5
Hagrid
Albus Perkamentus
AshleyPotter
Filius Banning
Minerva Anderling
9 plaatsers
AuteurBericht
Minerva Anderling
Schoolhoofd Zweinstein
Minerva Anderling


Vrouw Aantal berichten : 45
Leeftijd : 30
Woonplaats : Best
Registration date : 14-02-08

Dagboeken van de HP Personages Empty
BerichtOnderwerp: Dagboeken van de HP Personages   Dagboeken van de HP Personages Icon_minitimevr feb 15, 2008 4:39 pm

Laat hier de Harry Potter Personages stralen in je zelf verzonnen dagboeken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Filius Banning
Afdelingshoofd Ravenklauw
Filius Banning


Vrouw Aantal berichten : 89
Leeftijd : 30
Woonplaats : zweinstein
Registration date : 15-02-08

Dagboeken van de HP Personages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboeken van de HP Personages   Dagboeken van de HP Personages Icon_minitimevr feb 15, 2008 8:58 pm

dagboek van Hildebrant Slakhoorn

vrijdag 15 Februari

Lief lief dagboek,

8:00 opstaan, tandan poetsen, haar kammen en mijn dagelijkse oefeningen om in vorm te blijven.

8:20 ontbijten, ik moet mijn dieet goed volgen.

8:30 naar het klaslokaal de leerlingen staan voor de deur. Het eerste uur heb ik een blok uur van Zwadderich en Griffoendor (met HARRY POTTER!)

10:30 Die Zwadderaars waren echt hondsvevelend tegen die Griffoendors. Ik heb ze puntenaftrek gegeven. Ik heb nu nog 2 uurtjes voor mezelf. Ik heb geen les dus kan ik nog even de avonturen van Harry Potter lezen.

12:30 Nu moet ik lunchen en moet weer een niet te vet product pakken anders klopt mijn dieet niet meer.

13:00 Nu moet ik weer les geven aan Ravenklauw en Huffelpuf. Ze zijn echt heel goed in toverdranken. Weer een blokuur. Ik haat blokuren!!

15:00 Die Ravenklauwers en Huffelpuffers waren teminste rustig. Nu komt een tweede klas Zwadderich en Griffoendor ik hoop dat die Zwadderaars zich beter gedragen dan die van het zesde jaar. Ze hebben ook een blokuur. Ik heb alleen maar blokuren Mad

17:00 Nu komt het avondmaal. Ik moet weer mijn dieet volgen. Na het avondmaal ga ik in bad en dan in ben nog even wat Harry Potter lezen en mijn dagboek bijwerken. Dan ga ik slapen.

Welterusten Hildebrant Slakhoorn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.niceboard.net
Minerva Anderling
Schoolhoofd Zweinstein
Minerva Anderling


Vrouw Aantal berichten : 45
Leeftijd : 30
Woonplaats : Best
Registration date : 14-02-08

Dagboeken van de HP Personages Empty
BerichtOnderwerp: Dagboek van Belinda   Dagboeken van de HP Personages Icon_minitimeza feb 16, 2008 11:10 am

Dagboek van Belinda.

Lief Dagboek, dit heb ik vandaag gedaan:

8.00. Ik heb sta op en doe mijn dagelijkse schoonheidscheck.

8.30 Naar de Grote Zaal, daar zie ik Ron klef zitten wezen met Hermelien. Ik ben toch veel knapper.

9.00 Ik heb samen met Parvati waarzeggerij. Ik ben weer helemaal blij, Zwamdrift zag liefde in mijn Glazen Bol. Voor Simon was het erger... hij zou dit jaar doodgaan.

11.00 We hadden een uur Toverdranken. Ron is zo grappig! Alleen Hermelien verpest dat weer.

12.00 Luch, als ik langs Ron en Hermelien loop beginnen ze klef te zoenen.

13.30 We hadden vrij! Dus ik ben naar buiten gegaan, het was heerlijk weer.

15.00 De lessen beginnen weer, en ik ging samen met Parvati naar Gedaanteverwisseling. Kon ik maar leren hoe je Hermelien om moet toveren in een pad....

17.00 Avondeten. Het was heerlijk! Ik heb me voorgenomen Ron te negeren. Hij is zo bot!

19.00 Na het avondeten naar de Leerlingenkamen. Daar heb Tovernaarschaak gedaan. '%^$# daar hield Ron ook van!' Daarna nog wat huiswerk gemaakt

21.00 Ik doe mijn maskertje op. Ik ben toch veel mooier en knapper dan die Hermelien!

21.30 Ik ben erg moe. Ga maar eens naar bed.

Groetjes Belinda,
Terug naar boven Ga naar beneden
AshleyPotter
2e jaars
AshleyPotter


Aantal berichten : 110
Leeftijd : 28
Woonplaats : In Mijn Bed
Registration date : 15-02-08

Dagboeken van de HP Personages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboeken van de HP Personages   Dagboeken van de HP Personages Icon_minitimezo feb 17, 2008 2:06 pm

Dagboek van Hermelien.

Leuk Dagboek
8.00 Ik werd wakker,pakte mijn tas met schoolboeken kleede mezelf snel aan,poetsde mijn tanden en deed mijn haar.Toen liep ik de deur uit naar de Grote Zaal.
8.30 Ik zat in de Grote Zaal ,lachte om Ron, at mijn ontbijt en keek welk vak ik als eerst had.
9.00 Ik zat Bij Voorspellend Reken en lette goed op.Ik noteerde hoeveel Huiswerk ik heb.En maakte een proefwerk.
10.00 Ik had nu VTZK het was een erg leuk les.
11.00 ik had nu en uur Toverdranken.Alleen die Belinda verpest het weer.Grrr.
12.00 Lunch hier heb ik niets over te zeggen. Embarassed Embarassed
13.30 Een paar uren vielen uit dus kon ik mijn huiswerk maken.
15.00 Iik had mijn les Dreuzelkunde.
17.00 Avondeten Jummie.
19.00 huiswerk gedaan.
21.45 Ik ga Slapen welterusten dagboek
Terug naar boven Ga naar beneden
Albus Perkamentus
Schoolhoofd Zweinstein
Albus Perkamentus


Man Aantal berichten : 62
Leeftijd : 31
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 14-02-08

Dagboeken van de HP Personages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboeken van de HP Personages   Dagboeken van de HP Personages Icon_minitimezo feb 17, 2008 4:05 pm

Maandag, 18 Augustus Zomervakantie

Lieve Dagboek,

Vandaag was een leuke dag, we zijn naar een museum geweest van het oude Rome.
Wat die mensen wel niet allemaal bereikt hebben zonder magie, zeer merkwaardig.
Daarna pakte ik nog even me boeken voor het volgend schooljaar, en bestudeerde ze goed, toen gingen we naar een Restaurantje genaamt Edo.
En ik heb heerlijke tostie's gehad, daarna zijn we naar de strand gegaan en daar wat uitgerust, wat bij mij bestaat uit me nieuwe boeken bestuderen.
Ik heb nog geen bericht van Harry gehad, en Ron ook niet van Harry, we zijn beide ongerust, ik ben blij dat ik wel contact heb met Ron.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hogwarts.niceboard.net
Hagrid
Leraar Verzorging van Fabeldieren
Hagrid


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 29
Woonplaats : Myn huttje op het terrein
Registration date : 15-02-08

Dagboeken van de HP Personages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboeken van de HP Personages   Dagboeken van de HP Personages Icon_minitimedi feb 26, 2008 7:22 pm

dagboek van hagrid

Lieve dagboek.

Vandaag most ik maar een les verzorging van fabeldieren geven. Het ging over de terzieler. Loena ging er zo op zitten. En alle anderden dachten dat ze in de lucht zwoof. Daarna was ik naar groemp geweest. Hij hat ban bijna opgegeten. Dat vond ban niet leuk. Ik heb hem gelukkig gerust kunnen stellen. Daarna liep ik verder. Daar zag ik een stukje van de jurk van D. Omber. Die er nog lag nadat ze was meegeselurd door de centaur's

Hagrid en Muil

( de spellingsfouten doe ik expres )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgfreaks.darkbb.com/index.htm
Knijster
1e jaars
Knijster


Vrouw Aantal berichten : 57
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grimboudplein 12
Registration date : 07-03-08

Dagboeken van de HP Personages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboeken van de HP Personages   Dagboeken van de HP Personages Icon_minitimevr maa 07, 2008 8:11 pm

Knijster is opgestaan. Knijster (hoeft zich niet aan te kleden Razz) maakt ontbijt voor Zweinsteinleerlingen. Knijster heeft met Winky gepraat, ze is van haar Boterbier probleem af, ze is heel aardig, vind Knijster. Knijster heeft middageten gemaakt. Knijster heeft de leerlingenkamer van Zwadderich opgeruimd. Knijster heeft avondeten gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Severus Snape
Afdelingshoofd Zwadderich
Severus Snape


Vrouw Aantal berichten : 135
Leeftijd : 29
Woonplaats : Weverseind
Registration date : 15-02-08

Dagboeken van de HP Personages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboeken van de HP Personages   Dagboeken van de HP Personages Icon_minitimedi maa 11, 2008 11:49 am

Dagboek van Severus Snape

Lief dagboek.

Vandaag heb ik weer wat punten van Potter afgetrokken.
Ik kan het niet verdragen dat hij dezelfde ogen heeft als Lily, dus trek ik het juist af.
Verder heb ik nog wat punten van Wemel afgetrokken, want die kwam voor Potter op.
Ik heb mijn boek teruggevonden.
Er staat nog steeds in dat het van de Half Bloed Prins is.
Ik ga hem lekker helemaal overnieuw lezen.
Verder liep er nog een Huis-elf rond.

Tot de volgende keer, lief dagboek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loena Leeflang
1e jaars
Loena Leeflang


Vrouw Aantal berichten : 51
Leeftijd : 30
Woonplaats : In het Verboden Bos
Registration date : 06-03-08

Dagboeken van de HP Personages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboeken van de HP Personages   Dagboeken van de HP Personages Icon_minitimewo maa 12, 2008 11:32 pm

lief dagboek

ik werd wakker en klede me aan ik ging naar de grote zaal en ik ging ontbijten

het eerste blok had ik verzorgen van fabeldieren. ik ging op de terzielen zitten en de rest van de klas keek me raar aan alsof ik in de lucht zweefde maar het zal vast een nurgal zijn geweest die gekke bekken acht mijn hoofd zat te trekken

de blokken daarna had ik niets dus ik ging naar het fabeldierengebouw ik zag dat ze blij waren om me te zien want ze zaten zo vermogenlijk van mij af

daarna had ik lunch en ik weet niet meer wat we hadden gegeten maar het was wel lekker

het blok daarna had ik toverdranken we moesten een tegengif maken voor als je hele lichaam was opgeblazen en ik had het beter gedaan als cho niet mijn partner was want ze zat tekens te zeuren dat ze harry leuk vind en dat ze zoo zielig is omdat haar vriendje een paar jaar gelden overleden was.

daarna had ik waarzegerij en ik had voorspeld dar belinda iets ergs zou doen met hermelien (maar als belinda ook maar 1 vinger naar mijn vriendin uitsteekt moet ze blij zijn dat er een ziekenboeg is in deze school Twisted Evil .

daarna ging ik mijn huiswerk doen en gingen we avond eten en het was verrukkelijk want we hadden ossehaas met granbijenesaus (grenberry met aardbijen)

ik ging naar bed nog even in mijn dagboek geschreven en ik val nu in slaap

groetjs Loena L
Terug naar boven Ga naar beneden
esther griffel
1e jaars
esther griffel


Vrouw Aantal berichten : 29
Registration date : 15-02-08

Dagboeken van de HP Personages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboeken van de HP Personages   Dagboeken van de HP Personages Icon_minitimewo maa 26, 2008 4:39 pm

Dagboek van Ron

Het was een gewone schooldag. Hermelien en ik moesten wel zoenen want ik wil Belinda jaloers maken, want in 12 Feilloze manieren om heksen te versieren staat dat je dan ook een kans hebt om dan met haar te krijgen. Hermelien kan echt niet zoenen en ik vind dat ze niet eens knap is! Belinda is veel mooier... .Harry heeft al met Ginny, en ik was heel kwaad, want dat doe je toch niet! Maarik vind het wel goed, als ze het maar niet onder mijn neus doen. Ma heeft me weer zo'n stomme trui gestuurd, ik word er gek van! Ik durf het niet tegen haar te zeggen, want als ze kwaad is....
Fred en George verdienen bakken met geld met hun fopshop. Ik denk dat ik ze na mijn schooltijd ga helpen met de winkel, want ze schrijven me regelmatig en ze zeggen dat ze het ongeloofelijk druk hebben! What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dagboeken van de HP Personages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dagboeken van de HP Personages   Dagboeken van de HP Personages Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dagboeken van de HP Personages
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Creatief met Toverkunst :: Kamer van Hoge Nood-
Ga naar: