Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts

Neem deel aan Zweinstein
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het strafwerk/nakom lokaal

Ga naar beneden 
+4
Sindra
Filius Banning
Severus Snape
Hagrid
8 plaatsers
AuteurBericht
Hagrid
Leraar Verzorging van Fabeldieren
Hagrid


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 29
Woonplaats : Myn huttje op het terrein
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimedi apr 01, 2008 5:30 pm

Hier moet je zitten als je straf werk hebt. Er zit altijd een leraar. de dreuzel tijden dat er een leraar zit :
0:00 - 7:00 ( gesloten dus geen leraar )
7:00 - 8:00 Hagrid ( niet ik )
8:00 - 9:00 Sneep
9:00 - 10:00 Banning
10:00 - 11:00 Anderling ( de rest volgt heb geen tijd meer
11:00 - 12:00 Stronk
12:00 - 13:00 Hooch
13:00 - 14:00 Zwamdrift
14:00 - 15:00 Slakhoorn
15:00 - 16:00 Omber
16:00 - 17:00 Kist
17:00 - 18:00 Smalhart
18:00 - 0:00 Gelsoten
Pas je aan aan de tijd welke leraar er zit
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgfreaks.darkbb.com/index.htm
Severus Snape
Afdelingshoofd Zwadderich
Severus Snape


Vrouw Aantal berichten : 135
Leeftijd : 29
Woonplaats : Weverseind
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimewo apr 02, 2008 12:08 pm

Kun je ook bij jezelf nablijven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hagrid
Leraar Verzorging van Fabeldieren
Hagrid


Man Aantal berichten : 98
Leeftijd : 29
Woonplaats : Myn huttje op het terrein
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimewo apr 02, 2008 7:57 pm

Tenzij jij de ECHTE SNEEP bent. DAn kan je altijd nablijven behalven in jou uur en jou uur is dan dat jij op moet letten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rpgfreaks.darkbb.com/index.htm
Filius Banning
Afdelingshoofd Ravenklauw
Filius Banning


Vrouw Aantal berichten : 89
Leeftijd : 30
Woonplaats : zweinstein
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimewo apr 02, 2008 9:24 pm

wat bedoel je met de echte sneep?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.niceboard.net
Sindra
1e jaars
Sindra


Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 34
Registration date : 19-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimewo apr 02, 2008 9:38 pm

Even een klein iets. Als je een fatsoenlijk RPG wilt spelen is het beter om jezelf niet te vast te leggen aan tijden. Zeker niet als je het aan de echte tijden wilt vastleggen. (Zoiets begrijp ik tenminste) We zijn immers niet allemaal tegelijk aanwezig. En in een RPG is het de bedoeling dat we allemaal op elkaar kunnen reageren.

Ik zou dus zeggen, gooi dat hele tijdsschema weg en begin gewoon aan een RPG.

Voor de mensen die denken een docent te zijn. Je kunt ook je docent status aan de kant gooien en gewoon met een ander, zelfverzonnen karakter het RPG spelen. Voel je niet verplicht ieder RPG met je gebruikersnaam te spelen. Dat zou ik zeggen.
Het is veel leuker om steeds weer verschillende karakters tegen te komen en te vormen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AshleyPotter
2e jaars
AshleyPotter


Aantal berichten : 110
Leeftijd : 28
Woonplaats : In Mijn Bed
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimezo apr 06, 2008 10:28 am

Het strafwerk/nakom lokaal 003-110
Rebecca zat rustig met haar potlood te spelen.Ze verveelde zich dood en begon propjes naar Banning te gooien.Opeens draaide Banning zich om en zei:''Wie deed dat nou?.Toen hij geen antwoord kreeg draaide hij zich weerom en begon verder te lezen.Rebecca pakte haar tekenschrift en begon maar wat te tekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
esther griffel
1e jaars
esther griffel


Vrouw Aantal berichten : 29
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimewo apr 16, 2008 6:50 pm

Valerie zat naast Rebecca en keek wat ze tekende. Ze zuchtte en begon haar gum zo te betoveren dat hij uit zichzelf gumde, maar dat lukte niet. Toen ging ze maar haar potloden ze betoveren dat ze haar etui op gingen tillen en tegen Banning's achterhoofd aan gooiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
AshleyPotter
2e jaars
AshleyPotter


Aantal berichten : 110
Leeftijd : 28
Woonplaats : In Mijn Bed
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimedo apr 17, 2008 8:17 pm

Het strafwerk/nakom lokaal 003-111
Rebecca tikte Valerie aan.Ze zei geergerd:Val hou effe op.Je kunt veel beter op naar sneep gooien.Kijk Banning gaat weg en wisselt met Sneep naar hem un je gummen gooien en puntenslijpers veel leuker en ze pakte haar gum en gooide hem nar sneep ijn hoofd.Raak zei ze zachtjes Yes
Terug naar boven Ga naar beneden
lelybloempje
1e jaars
lelybloempje


Vrouw Aantal berichten : 48
Woonplaats : wegisweg 106
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimevr apr 18, 2008 12:55 pm

anna marie kwam binnen en ging in een hoek zitten.
'aaah mevrouw sorcelerie, ik vroeg me al af wanneer u zou komen natuurlijk ben je weer eens te laat dat word dus langer na blijven he'
ik keek achterom en keek in het grijnzende gezicht van sneep.
'ik werd wat op gehouden dat is alles'
ik hoorde achter de deur gestomel en vilder kwam binnen met anna bell.
sneep keek achterom en zag er woedend uit alsof hij ieder momend kon ontploffen.
'ik vond deze hier in een gang ze was herrie aan het schoppen met nog een paar anderen'
'waar zijn de andere dan?' zei sneep woedend.
'ze uhmmm ze waren te... snel.' zei vilder.
'nee hoor ze waren niet te snel vilder was te sloom' zei bella
ik en bella schoten in de lach.sneep die al woedend keek was nou zo rood als een tomaat .
'nablijven allebei heel lang. hier ga dit maar doen.zonder magie.'
bella en ik konden niet meer ophouden met lachen en sneep werd nog bozer.
vilder keek beschaamd naar sneep en zei zacht.'ik heb het ze al laten doen ,ze wouden het vrijwilig doen en het is al klaar.'
sneep keek nog bozer naar ons en toen pakte hij de doos op en gooide hem op de grond.
alle papiertjes vlogen naar sneeps hoofd en we lagen onder de tafel vanhet lachen.
'laat ze ophouden' zei sneep.
'hahahaha we mogten geen magie gebruiken wist u wel hahahahah' zei bella
sneep zwaaide wild met zijn toverstok en vilder pakte snel een bezem om de blaadjes weg te slaan. sneep probeerde de blaadjes te stopen en ze hielde ineens op.
'dat is de druppel van jullie 2 ik zal zorgen dat jullie van school worden getrapt.'
'hahah sorry meneer dat gaat niet een spreuk om te voorkomen dat iemand het door elkaar gooit is niet illegaal ,en we hadden toestemming van vilder om de spreuk uit te voeren.' zei ik.
vilder rende zo snel mogelijk weg want hij wist dat hij dat nooit had mogen doen.
'nablijven het hele jaar' zei sneep en hij rende snel achter vilder aan.
'hahahahahah jammer dat perkamentus ons strafwerk dat we zouden krijgen voor vandaag en morgen zou opheffen weggens hahahahhah goed gedrag hahahaha' 'ja hahahahha'
bella en ik lagen nog steeds dubbel van het lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
esther griffel
1e jaars
esther griffel


Vrouw Aantal berichten : 29
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimevr apr 18, 2008 6:18 pm

Valerie keek naar de binnenkomer die vlak naast haar ging zitten en die hard lachte. "Hoi, ik ben Valerie. Doe je mee met gummen naar Sneep gooien/ De spreuk is Bansala kina" zei ze. Toen deed ze het voor. "Kijk, hij is raak " zei ze toen het gummetje raakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Filius Banning
Afdelingshoofd Ravenklauw
Filius Banning


Vrouw Aantal berichten : 89
Leeftijd : 30
Woonplaats : zweinstein
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimeza apr 19, 2008 3:15 pm

Senna komt binnen en ploft op een bank neer. Ze kijkt om zich heen en ziet dat Sneep moet opletten. Saai denkt ze. Ze pakt haar werk en begint het strafwerk voor Anderling te schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.niceboard.net
esther griffel
1e jaars
esther griffel


Vrouw Aantal berichten : 29
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimeza apr 19, 2008 4:54 pm

lol! Valerie had nu genoeg gummetjes naar Sneep gegooid, dus begon ze met haar strafwerk, 100x schrijven: Ik ben een heks, geen olifant met een gewaad aan en een toverstok.
Toen ze de eerste regel had gedaan, zei ze " Complicumatus" en haar werk werd 99x gekopieerd, dus was haar strafwerk af en ging ze aan haar huiswerk, dan zou ze het eerder af hebben om in de leerlingenkamer te kijken naar de jongens die toverschaakten.
Terug naar boven Ga naar beneden
AshleyPotter
2e jaars
AshleyPotter


Aantal berichten : 110
Leeftijd : 28
Woonplaats : In Mijn Bed
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimezo apr 20, 2008 10:30 am

Het strafwerk/nakom lokaal 003-112
Rebbeca begon zich te vervelen en begon maar aan haar strafwerk voor Kist. Ze schreef 1 keer op. Je mag niet praten dom wicht. Toen deed ze de spreuk Complicumatus en alles werd 999 keer gekopieerd. Gelukkkig hoefde zij geen huiswerk te doen om dat ze dat al had gedaan toen banning er nog stond. Opeens zag ze dat het 5 uur was. Djiesus net nu het gezellig word moet ik weer weg. Toen liep ze naar sneep en zei:''Ik moest van Kist om 5 uur bij hem komen. Sneep zei:''Oke. Blij liep Rebecca weg. Yes dacht ze eindelijk weg hier en ze liep naar kist zijn lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
esther griffel
1e jaars
esther griffel


Vrouw Aantal berichten : 29
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimema apr 21, 2008 5:47 pm

Valerie vond het jammer dat Rebecca weg ging. Ze moest nog een opstel schrijven. Toen ze het opstel af had, ging ze haar spullen opruimen en liep het lokaal uit, op weg naar Anderling om aan haar het strafwerk in te leveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
AshleyPotter
2e jaars
AshleyPotter


Aantal berichten : 110
Leeftijd : 28
Woonplaats : In Mijn Bed
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimeza apr 26, 2008 10:13 am

Het strafwerk/nakom lokaal Banner13
Elisa liep het lokaal binnen en gaf het briefje van Anderling aan Banning. Hij knikte en Elisa zakte zuchtend in een stoel. Elisa begon aan haar huiswerk... Toen ze daaarmee klaar was begon ze aan haar strafregels. Ze schreef op Ik moet mijn mond houden tijdens de les om dat de Leerkracht dan boos op je wordt. Toen pakte ze haar toverstok snel uit haar zak en deed fluisterend de spreuk:''Complicumatus. Toen ze daarmee klaar was zag ze dat de andere gummetjes aan het gooien waren. Arme Banning zei ze en wat een kleuters. Toen zag dat Banning afgewisseld werd door Smalhart. Okee zei ze lachend hier gaan we wat lol meebeleven en deed de spreukExplore Gluteus. De onderbroek van Smalhart werd over zijn hoofd getrokken. Hij trok eraan maar kreeg hem niet los en hij trok en trok. Elisa viel naat haar stoel van het lachen. Eigen schuld Smartie zei ze zchtjes had je maar niet de klas uit moeten sturen gisteren
Terug naar boven Ga naar beneden
Filius Banning
Afdelingshoofd Ravenklauw
Filius Banning


Vrouw Aantal berichten : 89
Leeftijd : 30
Woonplaats : zweinstein
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimeza apr 26, 2008 10:54 am

Senna zag dat Elisa iets zei en dat toen de onderbroek van Smalhart, die net met Banning gewisseld had, over zijn hoofd werd getrokken. Ze begon te lachen.
Ze had net een paar keer de strafregel geschreven toen ze een spreuk hoorde waarmee je de strafregel mee kan kopiëren. Ze was die spreuk vergeten. Ze zei Complicumatus. Ah dat strafwerk heb ik klaar. Ze moest duizend keer geen spelletjes in de klas spelen schrijven. Hebben die leraren dan niet door dat het zo geen enkele zin heeft nu de helft van de school die spreuk kent dacht ze. Blijkbaar niet. Maar ik vind het niet erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.niceboard.net
cy
Moderator Dreuzelmagie
cy


Vrouw Aantal berichten : 36
Woonplaats : wegisweg 106
Registration date : 15-02-08

Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitimeza apr 26, 2008 7:37 pm

anna marie kwam weer binnen ze had weer iets illigaals gedaan.en speciaal voor haar is sneep uit het zonnetje gekropen om haar straf te geven Razz.
'zo mevrouw sorcellerie nog even wachten op uw zuster' na een paar minuten komt ik binnen onder begeleiding van een extreem boze vilder met slijm in zijn haar Smile.
'zo en wat heeft ze vandaag weer gedaan vilder?'
'is dat niet duidelijk dan? wat denkt u dat ze heeft gedaan?'schreewt een boze vilder.
bella en ik kijken elkaar aan en moeten spontaan lachen we houden daarom maar snel op met naar elkaar te kijken.
'ik zou het echt niet weten''die rot meiden hebben me hele kantoortje ondergekloddert en voor foppe hebben ze nog wat overgelaten om naar me te gooien''ze zullen niet ongestraft blijven neem dat maar van mij aan' we moeten allebei plaatsnemen en krijgen een blaadje 'zo schrijf jij maar duizend keer voor mij is gooi geen kool naar meneer vilder , mevrouw rommela , proffesor sneep , proffesor banning , proffesor anderling ,of proffesor stronk of een andere leeraar en ik gooi ook niets naar andere leerling ook zal ik anna bell sorcellerie niemand meer opzeten tegen een ander levenwezen of spook ' sneep wijst naar anna bell's blaadje en die begind te gloeien'begind u maar anna bell'zegt sneep met een boos aardige grijns.
'nou anna marie schrijf jij maar voor mij is gooi geen kool naar meneer vilder , mevrouw rommela , proffesor sneep , proffesor banning , proffesor anderling ,of proffesor stronk of een andere leeraar en ik gooi ook niets naar andere leerling ook zal ik anna marie sorcellerie foppe niet meer opzeten tegen een ander levenwezen of spook ik zal ook nooit meer iemand anders opstoken ook zal ik nooit meer in de lokalen komen als ze leeg zijn ik zal ook nooit s'nachts rondlopen en ik zal ook nooit meer ik de leraaren kamer komen' sneep wijst ook op mijn blaadje nou begind u ook maar hoor o 'en anna marie ik wil het graag vijfhonderd keer'hij wloopt met een glimlach naar proffesor smalhart'hou die twee goed in de gaten en geef ze geen hand tekening ze zijn hier voor straf werk'' o' natuurlijk 'en daarna kijkt hij naar ons en slikt met bange ogen.maak je geen zorgen je bent niet de enige'daarna loopt sneep met grote passen weg.
we keken naar smalhardt maar die draaide zich snel opnou het ziet er uit dat we het nu echt zelf moeten doen''jah'zuchte ik.we schreven allebei onze zin en zieden 'Complicumatus' onze blaadjes begonnen te gloeien en werden toen leeg er verscheen op de blaadjes nu een nieuwe tekst,het waaren wel onze zinnen maar nu was er iets aan geplakt ik zal ook de spreuk Complicumatus niet meer gebreuken en zal alles gewoon schrijven als een dreuzen.'wel verdorie wat is dit?¿?''nog maar een keer proberen dan?'we probeerde de spreuk nog eens en nu stond er nog iets achter ook zal ik persoonlijk de briljante en beeld schone profesor sneep bedanken die deze spreuk heeft uitgevonden speciaal voor de zusjes sorcellerie. 'bwah wat een kwal bah' 'nou dat word gewoon schrijven dan maar. Mad na wat wel een dag leek waren we allebei klaar en deden onze schrijf handen zeer we liepen naar smalhardt en gaven hem onze blaadjes.'zo zo die sneep hij is ook echt briljant , gaan jullie hem persoonlijk maar bedanken en vergeet jullie blaadjes niet ' we liepen samen naar proffesors sneep kamertje en klopte aan 'binnen''we komen u persoonlijk bedanken voor de geniale spreuk die u voor ons heeft verzonnen zodat wij ons strafwerk niet meer konden kopieren.''hier klopt iets niet geef me jullie blaadjes' wij overhandigde hem de blaadjes. zo zo ik zal ze zo wel na tellen en als er ook maar een te weinig dan schrijven jullie alles opnieuw. en hoe is het met jullie handen?' 'pijnlijk' 'nou dit lijkt me voldoende voor nu , jullie kunnen gaan 'samen liepen we terug naar het straflokaal om daar onze spullen op te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het strafwerk/nakom lokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strafwerk/nakom lokaal   Het strafwerk/nakom lokaal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het strafwerk/nakom lokaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» lokaal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Hogwarts :: Grote Zaal-
Ga naar: