Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts

Neem deel aan Zweinstein
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Grote Zaal

Ga naar beneden 
+13
slytherin78
Steffytjuh
Loena Leeflang
AshleyPotter
Knijster
Ties Prello
Sindra
Roko Stronk
fred
Filius Banning
Minerva Anderling
Severus Snape
Albus Perkamentus
17 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd Zweinstein
Albus Perkamentus


Man Aantal berichten : 62
Leeftijd : 31
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 14-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimedo feb 14, 2008 7:19 pm

Speel hier in Rpg stijl het dagelijkse leven in de Grote Zaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hogwarts.niceboard.net
Severus Snape
Afdelingshoofd Zwadderich
Severus Snape


Vrouw Aantal berichten : 135
Leeftijd : 29
Woonplaats : Weverseind
Registration date : 15-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimevr feb 15, 2008 4:25 pm

Severus Snape komt de Grote Zaal binnen stappen, en kijkt even rond.
Gaat dan lekker saai aan de leraren tafel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minerva Anderling
Schoolhoofd Zweinstein
Minerva Anderling


Vrouw Aantal berichten : 45
Leeftijd : 30
Woonplaats : Best
Registration date : 14-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimeza feb 16, 2008 11:31 am

Anderling komt binnen en gaat zitten.
Ze zit langs Zwamdrift. Dit gebeurt helemaal niet veel!
Meestal eet ze in de Torens.
Dat was wel beter! Nu moet ik kijken hoe onsmakelijk ze eet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Filius Banning
Afdelingshoofd Ravenklauw
Filius Banning


Vrouw Aantal berichten : 89
Leeftijd : 30
Woonplaats : zweinstein
Registration date : 15-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimeza feb 16, 2008 12:44 pm

Filius Banning loopt de grote zaal binnen. Ze gaat aan haar de lerarentafel zitten en begint te eten. Ze vindt het nog een beetje leeg in de grote zaal en kijkt wie er verder nog allemaal aan de lerarentafel zit. Ze ziet Anderling met nogal een raar gezicht naar een onsmakkelijk etende Zwamdrift kijken. Waarom eet zij eigenlijk hier en niet in de torens vroeg ze zich hardop af.


Laatst aangepast door op zo feb 17, 2008 4:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.niceboard.net
Severus Snape
Afdelingshoofd Zwadderich
Severus Snape


Vrouw Aantal berichten : 135
Leeftijd : 29
Woonplaats : Weverseind
Registration date : 15-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimeza feb 16, 2008 5:40 pm

'Hoi Minerva.' zegt Severus. Gaat alles ene beetje goed? Je ziet namelijk een beetje groen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Albus Perkamentus
Schoolhoofd Zweinstein
Albus Perkamentus


Man Aantal berichten : 62
Leeftijd : 31
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 14-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimezo feb 17, 2008 4:10 pm

Albus Perkamentus komt vrolijk en neurient de Grote Zaal binnengelopen en is al klaar voor het middageten hij had even na gevraagt bij een elf en gehoort dat ze heerlijke tostie's aten met pompoentaart.
Hij zag Severus en Minerva al zitten en Zwamdrift ook.
'Hallo, hoe gaat het met jullie?' vroeg hij glimlachend terwijl hij plaats nam aan de lerarentafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hogwarts.niceboard.net
fred
Moderator Fred & George
fred


Man Aantal berichten : 75
Woonplaats : Het huis van de Wemels
Registration date : 16-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimezo feb 17, 2008 5:03 pm

Fred komt binnen en stapt naar zijn afdelingstafel.
Hoe gaat het? vraagt hij aan Severus Snape
Met mij alles goed. zegt Fred
Terug naar boven Ga naar beneden
Severus Snape
Afdelingshoofd Zwadderich
Severus Snape


Vrouw Aantal berichten : 135
Leeftijd : 29
Woonplaats : Weverseind
Registration date : 15-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimezo feb 17, 2008 9:36 pm

Met mij is alles goed.
En met jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Roko Stronk
Afdelingshoofd Huffelpuff
Roko Stronk


Aantal berichten : 30
Registration date : 19-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimedi feb 19, 2008 6:34 pm

Roko Stronk gaat naar de afdelingshoofden en leraren tafel.
Zij begint de eten.
Het zijn kersen cherry met konijn cat .
Zij vindt het een rare combo.
Maar zij eet gewoon terwijl zij een babbeltje begint de slagen met de andere afdelingshoofden en leraren.
Terug naar boven Ga naar beneden
fred
Moderator Fred & George
fred


Man Aantal berichten : 75
Woonplaats : Het huis van de Wemels
Registration date : 16-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimezo feb 24, 2008 10:29 pm

Albus Perkamentus maakt de nieuwe mod bekent maar de mod weten het al natuurlijk.
Eerst zegt hij mij Fred dus.
En dan andere.
Ik ga meteen op mijn plaats zitten.
En ik eet mijn eten op.
En denk na welke artikels ik nog kan plaatsen in De Lekke Ketel.
Ik ben er namelijk uitbuiter van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindra
1e jaars
Sindra


Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 34
Registration date : 19-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimema feb 25, 2008 11:58 pm

Sindra loopt gapend de grote zaal binnen. Slaperig blijft ze staan en kijkt met half gesloten ogen de grote zaal rond. Bij welke tafel moest ze ook al weer gaan zitten? Ze gaapt nog een keer en haalt haar schouders op. Wat maakte het eigenlijk uit? Overal was toch eten te krijgen? Het was niet zo dat de ene tafel wat anders had dan de andere.
Ze wil net aan een tafel gaan zitten als de rare blikken haar opvallen. Ravenklauw merkt ze op, dit is de tafel van Ravenklauw. Hoewel ze dit beseft wijkt ze niet terug en gaat gewoon zitten. Terwijl ze de blikken negeert pakt ze een broodje en laat haar blik opnieuw door de zaal glijden. Welke tafel had ze moeten zijn? Ze schudt haar hoofd en overtuigd zichzelf er opnieuw van dat het helemaal niets uit maakt. Veel verschil valt er toch niet te zien in de tafels.
De enige tafel die ze moet ontwijken is de lerarentafel. Als ze daar gaat zitten, dan is er wel wat mis. Ze grinnikte en eet tevreden verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ties Prello
1e jaars
Ties Prello


Aantal berichten : 10
Registration date : 25-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimedi feb 26, 2008 12:47 am

Ties is ingedeeld in Ravenklauw, wat een opluchting. Hij kijkt even naar de tafels, en merkt een tafel op waar het logo van Zwadderich opstaat, ook zonder het logo, had hij die blaaskaken wel opgemerkt.

Ties gaat naar een tafel van Ravenklauw, en gaat zitten. Eén voor één kijkt hij naar de gerechten. Ik hou niet zo van veel eten, daarom kies ik het lekkerste uit, dacht Ties, hij pakt een kippenpoot, en een schaal met rijst, 'na die spanning, heb ik eingelijk helemaal niet z'n honger', hij staarde naar de leerlingen kamer, en merkte Sneep op, een neef van hem heeft hier wellis over verteld, 'hij trekt bij de punten-telling altijd, die zwadjes voor'. Het verhaal gaat, dat hij vroeger gepest werd, dat kan ook niet anders, met z'n lelijk hoofd, Ties glimlachte. Hij nam een hap van zijn kip, eingelijk best lekker.

Er kwam iemand tegenover hem zitten, een knap meisje, het leek héél even alsof de tijd stil gezet was. Niet staren, befeelde Ties zichzelf. Hij keek haar even aan, ze glimlachte, Ties zei: 'Hey, ik ben Ties, mag ik jouw naam weten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindra
1e jaars
Sindra


Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 34
Registration date : 19-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimedi feb 26, 2008 9:27 pm

Sindra keek verbaasd op. Ze knipperde een paar keer met haar ogen. Was ze in slaap gevallen? Dat zou wel stom zijn, maar ze had heel even het idee gehad dat de jongen tegenover haar net tegen haar had gesproken.
'Sindra.' mompelde ze. Ze wist niet waarom ze antwoordde, ze wist niet eens of er wel iets gezegd was. Ze voelde zich eerlijk gezegd een beetje duizelig. Misschien had ze toch wat meer moeten drinken. Of ze had niet zo laat moeten gaan slapen of...
Ze schudde haar hoofd en kneep haar ogen krampachtig dicht.
Met een zucht opende ze ze weer en keek met een glimlach naar de jongen voor haar. Hij had zijn naam gezegd, wat was het ook al weer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Severus Snape
Afdelingshoofd Zwadderich
Severus Snape


Vrouw Aantal berichten : 135
Leeftijd : 29
Woonplaats : Weverseind
Registration date : 15-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimedi maa 11, 2008 11:39 am

Severus Snape kijkt een beetje verstrooid de zaal rond.
'Heej, een Huis-elf,' mompelt hij verbaasd.
'Hee, jij,' roept hij door de zaal.
De Huis-elf kijkt om.
'Ben jij Knijster niet?' vraagt hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Knijster
1e jaars
Knijster


Vrouw Aantal berichten : 57
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grimboudplein 12
Registration date : 07-03-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimedi maa 11, 2008 5:39 pm

Ja meneer, ik ben Knijster, zeg ik. Ik schuifel zenuwachtig met mijn voeten en pluk aan mijn kussensloop. ik moet wat bedenken om terug te zeggen tegen die aardige meester... Hoe vind u het eten? vraag ik. Dat is tenminste iets waar ik verstand van heb, na lang in de keukens te hebben gewerkt. Nu hopen dat hij me niet onbeleefd vind en me mezelf laat straffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AshleyPotter
2e jaars
AshleyPotter


Aantal berichten : 110
Leeftijd : 28
Woonplaats : In Mijn Bed
Registration date : 15-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimedi maa 11, 2008 8:30 pm

Ashley lip de zaal binnen.Met haar haar nog halfovereind sleept ze zich door de zaal door en Gaat aan de Ravenklauwtafel zitten pakt een brodje besmeert het met jam en eet het op.Na en [paar tellen wordt ze toch wel erg slaperig en even later viel ze in slaap op haar bord
Terug naar boven Ga naar beneden
Severus Snape
Afdelingshoofd Zwadderich
Severus Snape


Vrouw Aantal berichten : 135
Leeftijd : 29
Woonplaats : Weverseind
Registration date : 15-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimewo maa 12, 2008 12:43 pm

'Wel lekker,' zegt Snape.
'Ken je Loena ook?' vraagt hij dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loena Leeflang
1e jaars
Loena Leeflang


Vrouw Aantal berichten : 51
Leeftijd : 30
Woonplaats : In het Verboden Bos
Registration date : 06-03-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimewo maa 12, 2008 12:48 pm

ik loop naar binnen en ik zie knijster met snape praten
ik loop naar ze toe en ik vraag zonder na te denken wat is er op het menu vanavond
knijster kijkt me aan en ik zie dat hij aan het denken is en dan zegt snape tegen mij:
kan je niet zien dat we aan het praten zijn hoe durf je ons te storen
Terug naar boven Ga naar beneden
Severus Snape
Afdelingshoofd Zwadderich
Severus Snape


Vrouw Aantal berichten : 135
Leeftijd : 29
Woonplaats : Weverseind
Registration date : 15-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimewo maa 12, 2008 12:51 pm

'Kan je niet zien dat we aan het praten zijn? Hoe durf je ons te storen!' barst Snape uit.
'50 Punten aftrek voor Huffelpuf!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Loena Leeflang
1e jaars
Loena Leeflang


Vrouw Aantal berichten : 51
Leeftijd : 30
Woonplaats : In het Verboden Bos
Registration date : 06-03-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimewo maa 12, 2008 12:59 pm

ik schrok me dood en liep naar mijn plaats knijster volgde me en ik dacht dacht dat hij iets van me wou
toen ik zat zij knijster zacht in mijn oor we eten vanavond rosbief met aardappelpuree en als groente brocolie of worteltjes
ik zij heel erg zacht dankje wel terug en ik zij dat hij mocht gaan
en ik begon aan het ontbeid
Terug naar boven Ga naar beneden
Knijster
1e jaars
Knijster


Vrouw Aantal berichten : 57
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grimboudplein 12
Registration date : 07-03-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimewo maa 12, 2008 1:17 pm

knijster loopt weer terug naar zijn plaats, nadat hij meesteres leeflang had verteld wat er op het menu staat vanavond. nu hopen dat de andere meesters het niet hebben gezien. Knijster loopt naar het grote gouden schilderij van perkamentus en begint het te poetsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AshleyPotter
2e jaars
AshleyPotter


Aantal berichten : 110
Leeftijd : 28
Woonplaats : In Mijn Bed
Registration date : 15-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimevr maa 14, 2008 7:05 pm

AshleyPotter liep op Knijster af.Ehm Knijster zei ze ik heb een vraagje.Wat eten we want ik iemand ergens mee verassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Knijster
1e jaars
Knijster


Vrouw Aantal berichten : 57
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grimboudplein 12
Registration date : 07-03-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimeza maa 15, 2008 11:16 am

Knijster schrok en liet de poetsdoek bijna uit zijn handen vallen. ehm... vanavond eten we rosbief met aardappelpuree en als groente brocolie of worteltjes ...

Knijster vraagt zich af wie Ashley wil verassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steffytjuh
1e jaars
Steffytjuh


Aantal berichten : 4
Registration date : 20-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimezo maa 16, 2008 1:11 pm

Steffy geeuwt nog even vooraleer de Grote Zaal binnen te stappen. Zo te zien zijn er al redelijk wat mensen wakker, maar veel kent ze er niet van. Zonder haar voeten echt op te heffen gaat ze aan de tafel van Zwadderich zitten en leunt op een arm alsof haar hoofd er elk moment kan afvallen. Lui neemt ze een broodje en neemt er een hapje uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindra
1e jaars
Sindra


Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 34
Registration date : 19-02-08

Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitimezo maa 16, 2008 9:26 pm

[OOC] Op één of andere manier weet ik dat het misschien niet helemaal aan mij is om deze opmerking te maken. Ik ben geen moderator in dit board of maar ergens op dit forum. Toch hoop dat men het wil aanvaarden.

Een verzoek aan Loena Leeflang om te stoppen met GodModen. (oftewel, het besturen van andermans karakter zonder toestemming.) Ik weet zelf uit ervaring dat ik het erg onprettig vind als anderen voor mij beslissen wat acties ik onderneem en wat voor antwoorden ik geef. Ik zag het tot tweemaal toe gebeuren. Eerst bestuur je Sneep, later bestuur je Knijster.
Ik heb geen flauw idee hoe de eigenaars van Sneep en Knijster erover denken. Ikzelf vind het in ieder geval niet prettig.
Dus het verzoek om hiermee te stoppen (Of in de post duidelijk aan te geven dat je toestemming van de desbetreffende persoon hebt) Wink [/OOC]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Grote Zaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote Zaal   Grote Zaal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grote Zaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Hogwarts :: Grote Zaal-
Ga naar: