Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts

Neem deel aan Zweinstein
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aan HP verwante onderwerpen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Knijster
1e jaars
Knijster


Vrouw Aantal berichten : 57
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grimboudplein 12
Registration date : 07-03-08

Aan HP verwante onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Aan HP verwante onderwerpen   Aan HP verwante onderwerpen Icon_minitimema maa 10, 2008 7:20 pm

Praat hier over de boeken die bij HP horen, zoals fabeldieren en waar ze te vinden zijn, zwerkbal door de eeuwen heen of de magische wereld van harry potter!
Terug naar boven Ga naar beneden
esther griffel
1e jaars
esther griffel


Vrouw Aantal berichten : 29
Registration date : 15-02-08

Aan HP verwante onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan HP verwante onderwerpen   Aan HP verwante onderwerpen Icon_minitimezo maa 30, 2008 5:02 pm

Ik vind die boekjes wel grappig, van mij mogen er meer komen!!! Surprised afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindra
1e jaars
Sindra


Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 34
Registration date : 19-02-08

Aan HP verwante onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan HP verwante onderwerpen   Aan HP verwante onderwerpen Icon_minitimezo maa 30, 2008 9:05 pm

Citaat :
Ik vind die boekjes wel grappig, van mij mogen er meer komen!!!

Dat commentaar van jou kunnen we op twee manieren opvatten.

1. Dat je wilt dat er meer exemplaren van Zwerkbal door de Eeuwen Heen en Fabeldieren en Waar Ze te Vinden gedrukt worden.
Ik denk alleen niet dat dit nog gaat gebeuren. Het was gewoon een beperkte oplage, vooral in de Nederlandse versie. Gelukkig heb ik toch van beiden een exemplaar weten te bemachtigen

2. Dat je wilt dat er nog meer boekjes zoals Zwerkbal door de Eeuwen Heen en Fabeldieren en Waar ze te Vinden wordne uitgegeven. Dus bijv. andere lesboeken.
Zou me best leuken lijken als ze nog meer van dat soort boekjes schrijft. Maar ik denk dat ook een deel van de magie en het verbeeldingsvermogen verloren gaat als ze dat doet. Wel als het om spreuken gaat. Misschien dat geschiedenis van de Toverkunst nog wel een optie is om te schrijven...


Ik heb beide boekjes dus en ik vind ze allebei echt ontzettend super. Ik wist eigenlijk niet eens dat ze uitgegeven worden. Maar toen ik ze per toeval zag staan heb ik Fabeldieren en Waar ze te Vinden meteen gekocht. (Het was het laatste exemplaar bij ons in de winkel) Later ben ik ook nog terug gegeaan om Zwerkbal door de Eeuwen Heen te kopen. Later merkte ik dat heel veel mensen moeite hadden om nog Nederlandse exemplaren te vinden. De Engelsen kon je bestellen in overvloed (op sites dan) De Nederlandse waren echter eigenlijk nergens meer te krijgen.
Ik vind het daarom ook wel erg leuk dat ik ze allebei in mijn bezit heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
esther griffel
1e jaars
esther griffel


Vrouw Aantal berichten : 29
Registration date : 15-02-08

Aan HP verwante onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan HP verwante onderwerpen   Aan HP verwante onderwerpen Icon_minitimevr apr 04, 2008 7:19 pm

Ja, ik bedoelde dus de 2e. Ik wou ze wel kopen, maar ik zag ze bij de bieb bij ons in het dorp staan, (Nederlands) dus dan hoeft kopen dus niet meer! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindra
1e jaars
Sindra


Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 34
Registration date : 19-02-08

Aan HP verwante onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan HP verwante onderwerpen   Aan HP verwante onderwerpen Icon_minitimeza apr 05, 2008 9:12 pm

Zelfs al staan ze bij de bieb, dan vind ik ze nog het kopen waard. Meer omdat het een verzamelobject wordt dan voor de informatie die erin staat.

Ik heb trouwens ook nog zo'n boek over de magische wereld van Harry Potter (2e versie) Het is best grappig wat er allemaal voor informatie in staat. Helaas heb ik er maar vrij weinig van onthouden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aan HP verwante onderwerpen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan HP verwante onderwerpen   Aan HP verwante onderwerpen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aan HP verwante onderwerpen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Na Schooltijd :: De Drie Bezemstelen-
Ga naar: