Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts

Neem deel aan Zweinstein
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Voorstellen

Ga naar beneden 
+10
Steffytjuh
slytherin78
Sindra
doomtom99
cy
fred
Filius Banning
Severus Snape
Minerva Anderling
Albus Perkamentus
14 plaatsers
AuteurBericht
Albus Perkamentus
Schoolhoofd Zweinstein
Albus Perkamentus


Man Aantal berichten : 62
Leeftijd : 31
Woonplaats : Zweinstein
Registration date : 14-02-08

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimedo feb 14, 2008 7:17 pm

Hier kan je jezelf zo goed mogelijk voorstellen!
Uiteraad begin ik als eerst!


Mijn echte naam is Kevin, en ik zit in leerjaar vier op Het Streek in Bennekom, mijn hobby’s zijn film kijken, Hp boeken lezen, uitgaan, en ben ook wel in voor een gezellig potje voetbal.
Mijn lievelingsvak op school is Geschiedenis, ben er ook geïnteresseerd in sinds ik er goeie cijfers voor haal! Wink
Als je meer wilt weten kan je altijd nog een berichtje sturen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hogwarts.niceboard.net
Minerva Anderling
Schoolhoofd Zweinstein
Minerva Anderling


Vrouw Aantal berichten : 45
Leeftijd : 30
Woonplaats : Best
Registration date : 14-02-08

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimevr feb 15, 2008 11:35 am

Mijn echte naam is Michelle. Ben 13 jaar oud, bijna 14.
Ik zit in het 2e op het Heerbeeck College in Best.
Ikzelf woon ook in Best.
Mijn hobby's zijn lezen, schrijven, computeren, lol maken en nog veel meer.
Ik zit op hockey, maar als het goed weer is ga ik ook joggen.
Bij mij op school is Wiskunde mijn leukste vak, want ik hoef er niet voor te leren en haal toch goede punten.
Ik heb 6 honden, waaronder 5 Border Collie's en 1 Chiwauwau.
Als je nog vragen hebt kun je ze altijd vragen in een PB
Terug naar boven Ga naar beneden
Severus Snape
Afdelingshoofd Zwadderich
Severus Snape


Vrouw Aantal berichten : 135
Leeftijd : 29
Woonplaats : Weverseind
Registration date : 15-02-08

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimevr feb 15, 2008 11:39 am

Ik heet in het echt Ilja, en ik ben 13 jaar.
Ik zit in de 2e van het Amadeuslyceum in Vleuterwijde, Utrecht.
Ik woon in Utrecht.
Mijn hobby's zijn Schrijven, Lezen, Computeren en nog wat dingen.
Ik zit op Judo, en ik heb de oranje band.
Op school hou ik van Drama, omdat ik dat heel erg leuk vind.
Ik heb 2 katten, ze heten Bart en Karel.
Je kunt altijd een PBtje sturen als je vragen hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Filius Banning
Afdelingshoofd Ravenklauw
Filius Banning


Vrouw Aantal berichten : 89
Leeftijd : 30
Woonplaats : zweinstein
Registration date : 15-02-08

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimevr feb 15, 2008 8:23 pm

Ik heet Laura in het echt en ik ben 13 jaar oud.
Ik zit in op de 2de van het Valuascollege in Venlo (Limburg).
Ik woon in de buurt van Venlo.
Mijn hobby's zij voetballen tennissen computeren en Harry Potter lezen kijken spelen.
Mijn lievelingsvak is wiskunde omdat ik dat heel goed kan (wel met rekenmachine ik ben slecht in hoofdrekenen).
Ik heb een hond genaamd Laika. Het ras is een Labrador.
Nog vragen?? Stuur even een PBtje!
Very Happy


Laatst aangepast door op za feb 16, 2008 9:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://harrypotter.niceboard.net
fred
Moderator Fred & George
fred


Man Aantal berichten : 75
Woonplaats : Het huis van de Wemels
Registration date : 16-02-08

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimeza feb 16, 2008 4:47 pm

Ik ben Fred.
In het echt noem ik Robin.
Ik ben 15 jaar.
Ik ben goed in rekenen.
Ik ben slecht in speling.
Ik hou van grapjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
cy
Moderator Dreuzelmagie
cy


Vrouw Aantal berichten : 36
Woonplaats : wegisweg 106
Registration date : 15-02-08

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimezo feb 17, 2008 3:50 pm

hoi hoi
ik ben cy /gigi maar mijn echte naam is chantal
ik ben 17 jaar en ik ben net van vmbo-t af ik zit nu mbo de 1e daar zit ik om bloembindster te worden samen met lili zijn we een duo en samen maken we alle plaatjes ik zal die van ond ook even veranderen en haar logo er ook op zetten.
(srry lil ik was het nog vergeten) Embarassed
als je nog wat wil weten pm je me maar Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
doomtom99
1e jaars



Aantal berichten : 1
Registration date : 17-02-08

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimezo feb 17, 2008 7:10 pm

hey,
mijn naam is doomtom99 oftewel tom. ^^
uuhmm woon in Lommel, België en ga daar ook naar school.
verder zijn mijn hobby's voetballen, zwemmen en natuurlijk hp.
en als huisdieren heb ik alleen maar 1 hond met de naam bob.
zo ik denk dat dit wel genoeg was ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sindra
1e jaars
Sindra


Vrouw Aantal berichten : 38
Leeftijd : 34
Registration date : 19-02-08

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimedi feb 19, 2008 10:35 pm

Hallo Allemaal,

Er zijn een paar eigenschappen die erg goed bij mij passen. Ik ben irritant, eigenwijs, vergeetachtig en lui. Die laatste eigenschap ik op dit moment erg belangrijk. Ik ben namelijk te lui om mezelf voor te stellen. Dus bij deze deel ik jullie mede dat ik mijn voorstelpostje even van een ander forum jat! (Ingevult en al...ik heb hem wel zelf ingevuld hoor... een tijdje terug)

Citaat :
Mijn Naam is… [Onbekend bij jullie vreemdeling]
Mijn Nickname is Sindra [tegenwoordig ook vaak gespeld als Sindraa]
Ik ben van het vrouwelijk Geslacht
Ik kwam ter wereld op 12 november 1989
Ik Woon in Nederland [mijn huidige woonplaats ga ik niet aan jullie neus hangen]
Mijn haren zijn blond
Mijn ogen hebben de kleur groen [grotendeels tenminste]
Ik ben honderdvijfenzestig centimeter lang
Ik heb momenteel 1 broer [20], 2 broertjes [16 + 10], 0 zussen en 1 zusjes [13]
Mijn Emailadres is… [Geen openbaar gegeven]

Mijn Scholingsniveau is VWO [Voortgezet Wetenschappelijk Onderwijs]
Ik volg het profiel N&G [Natuur & Gezondheid: WiB1, Sk1, Na1 & Bi2] met de keuzevakken CKV3B [Culturele en Kunstzinnige Vorming 3 Beeldend: Handarbeid & Tekenen] en CKV3M [Culturele en Kunstzinnige Vorming 3 Muziek: Muziek]

Mijn Hobby’s zijn Tekenen, Schrijven, Lezen, Computeren, Piano Spelen, Slapen, & … [vast nog wel wat]
Mijn Favo boeken zijn… [Heel veel boeken zijn goed. Huidige favoriete series zijn: Harry Potter van J.K.Rowling, De sleutels tot het Koninkrijk en Het oude Koninkrijk, beide van Garth Nix]
Mijn Favo tijdschriften zijn de Donald Duck, de Donald Duck Extra, de Katrien [Helaas zijn ze weer opnieuw begonnen met het uitgeven van de oude nummers] & WITCH
Mijn Favo krant is de KidsWeek
Mijn Favo schrijver is… [Onbekend bij mijzelf]
Mijn Favo muziek/lied is… [Deze wisselen zo snel dat het moeilijk is een lijn erin te trekken]
Mijn Favo film is de Lion King II: Simba’s Pride [Hoewel ik eigenlijk denk dat dit niet meer klopt]
Mijn Favo series zijn Naruto [Shipuudden ook], Bleach, The Prince of Tennis, Bamboo Blade, Fruits Basket & … [Nog veel meer. Alles is Japanse Animé]
Ik eet het liefst iets lekkers, zoals… Pizza [Salami]
Ik eet liever geen spuitjes [hoe standaard], zuurkool, bloemkool en bovenal spaghetti en macaroni [Bami is iets anders dan spaghetti…]
Ik drink het liefst Limonade
Mijn Favo dier is de poes, hoewel eenden, pinguins en… [vergeten] ook superduper lief zijn.
Mijn Favo kleur is… [Tja, zoveel kleuren zijn mooi]
Mijn Favo schoolvak is op het moment… [Ik heb geen leuke schoolvakken meer], vorig jaar waren dit nog Handarbeid en Muziek
Mijn minst Favo schoolvak is momenteel Natuurkunde, voorgaande jaren behoorden ook Geschiedenis, Filosofie en Gym duidelijk in dit rijtje thuis. [Op het moment volg ik alleen nog Engels, Nederlands, Wiskunde, Scheikunde, Natuurkunde & Biologie]
Mijn ontbijt bestaat uit en bakje chocolade cruesli met Yoghurt [Brood eten duurt te lang]
Als huisdier heb ik één poes, ze heet Snoezie. De oorsprong van deze naam heb ik nu geen zin in om uit te leggen. [Naast een poes zijn wij ook in het bezit geweest van een konijn & verscheidene vissen & muizen. Gepland staat het aanschaffen van een valkparkiet]

Verder:
Ik rook niet
Ik drink wel [maar weinig alcohol…]
Ik eet wel
Buitenaardse wezens bestaan
Ik ben bang voor van alles

Extra:
Als je nog vragen hebt! Stel ze gerust!

Ik denk dat jullie genoeg weten...?
Terug naar boven Ga naar beneden
slytherin78
Moderator Grote Zaal & Goudrijp
slytherin78


Man Aantal berichten : 18
Leeftijd : 32
Woonplaats : The Slytherin Common Room
Registration date : 15-02-08

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimedi feb 19, 2008 11:33 pm

Hieronder een klein lijstje.
Mocht je vragen hebben dan hoor ik dit graag via de pm.


Echte naam: Joost
Bijnaam: Chippo
Afdeling: Zwadderich
Functie: Moderator van de Grote Zaal en Goudgrijp
Hobby´s: Computeren,Games.
Land: Nederland
Wat betekend slytherin78: Het betekend ´´zwadderich78´´
Fan van: Harry Potter (de jongen die bleef leven)


Laatst aangepast door slytherin78 op di feb 19, 2008 11:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hpmagicworld.com
Steffytjuh
1e jaars
Steffytjuh


Aantal berichten : 4
Registration date : 20-02-08

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimewo feb 20, 2008 7:24 pm

Ik ben Steffy Depoortere en woon in België => West-Vlaanderen. Ik ben 16 jaar oud, heb schoenmaat 41 en ben 1m64 groot.
Ik heb niet echt vast hobbies; enorm veel achter de pc zitten, slapen, puzzelen, lezen, fanfics schrijven ... allemaal enorm gewoontjes.
Op forums zit ik zo'n 4-5 uren per dag als er veel te doen is, dus niet als het een beetje doodloopt ...
Ik heb 1 jongere broer en 2 zussen. 1 oudere en 1 jongere. Mijn ouders zijn niet gescheiden en ik heb 2 fretjes; Stella en Woody. Woody is al tam; daar kun je nu dus al alles mee doen. Spelen, mee in de zetel liggen ... in je kledij laten kruipen enz... Maar Stella is nogal bijtachtig. Heb er al enkele lidtekens aan over gehouden ondertussen.
Ik ben fan van HP sinds het 6de leerjaar denk ik, door een vriendin die er geobserdeerd door was, maar nu is dat nog enkel mijzelf

Ik volg Verzorging in de regio Kortrijk, maar dat ligt me eigenlijk niet echt Ik heb eerst twee jaar Sociaal Technisch gedaan, maar het tweede jaar heb ik nogal dom gedaan door nooit werken af te geven en niet te leren enzo ... dus dan ben ik gezakt naar beroep; kantoor-verkoop. Heb ik ook twee jaar gedaan en haalde ik 79,5 %, maar ik heb halsoverkop veranderd naar verzorging en nu haal ik maar 62 % meer ... dusja...
Sinds het tweede trimester ben ik opnieuw naar Kantoor veranderd en voel me nu dus weer lekker thuis
Ik ben een grote fan van Tokio Hotel ... , maar luister ook naar Evenesence , Within Temptation, Mika, Alexz Johnson, enz ...
Ik kijk ook enorm veel tv; ben gek van horrorfilms, maar ik kijk ook graag naar romantische of komische films

Wel; als je verder nog vragen hebt; stel ze gerust
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfax
1e jaars
Shadowfax


Aantal berichten : 5
Registration date : 03-03-08

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimema maa 03, 2008 11:51 pm

Ik ben Shadowfax.
Mijn echte naam is Margaret.
Om Harry Potter fan te zijn ben je nooit te oud toch.
We hebben een zoontje van 2 jaar die Robin heet.
Verder hebben we nog 2 honden en 6 vissen.
Ik ben een grote fan van Harry Potter en Alan Rickman.
Verder zijn mijn hobbies: Lezen, films en series kijken en op forums zitten.
Heb je verder nog vragen dan kun je die gerust stellen.

Gr: Shadowfax
Terug naar boven Ga naar beneden
Knijster
1e jaars
Knijster


Vrouw Aantal berichten : 57
Leeftijd : 30
Woonplaats : Grimboudplein 12
Registration date : 07-03-08

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimeza maa 08, 2008 9:51 am

Ik ben Knijster, maar in het echt heet ik Jenny. Ik zit (net als loena en severus) op het Amadeus in De Meern, in de tweede.

Mijn hobby's zijn lezen, computeren en lol hebben met vriendinnen...
Behalve van Rowling houd ik van Terry Pratchett en Robert Jordan.

Ik heb voor deze bijnaam gekozen omdat ik huis-elfen in het algemeen erg leuk vind, en ik Knijsters actie in het laatste hoofdstuk van boek 7 heel vet vind Razz

Ik ben net nieuw, en ben nog aan het uitvinden hoe je je ondertekening enz verandert Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Loena Leeflang
1e jaars
Loena Leeflang


Vrouw Aantal berichten : 51
Leeftijd : 30
Woonplaats : In het Verboden Bos
Registration date : 06-03-08

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimewo maa 12, 2008 10:25 pm

hoi ik ben myrthe
ik ben 15 jaar oud, ik heb 1 oudere broer.
ik zit (daarboven al vermeld) op het amadeus lyceum in de meern ik doe h/v. ik woon in Utrecht
mijn lievelings vak is geschiedenis en ik haat de talen.(komt waarschijnlijk ook omdat ik dislexie
heb of hoe je het ook mag schrijven)
en ik hou van computeren, tv kijken, zwemmen, chocola! en natuurlijk HP.( en nog meer dingen)
ik heb 2 konijnen ze heten: luna en rubens.
als je nog meer vragen hebt mag je ze gerust stellen


Laatst aangepast door Loena Leeflang op do okt 16, 2008 11:22 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
esther griffel
1e jaars
esther griffel


Vrouw Aantal berichten : 29
Registration date : 15-02-08

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitimema maa 31, 2008 6:21 pm

Hoi,
Esther is de naam, ben 11, ik zit in groep 8 van de Toermalijn in Wormerveer en ik ga volgend jaar naar Sint Michael College, dat is een havo/vwo type. Ik heb havo gehaald en ik heb een irri broertje dat Daniel heet en hij is 10 jaar. Ik heb 2 nationaliteiten , namelijk Hongaars en Nederlands (ik wil nie opscheppen of zo) en ik ben goed in spelling en rekenen is een ramp bij mij. flower
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Hogwarts Algemeen :: Hogwartsexpres-
Ga naar: